موتورولا موتو زد 3 پلی با دوربین دوگانه و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر معرفی شد

موتورولا سرانجام گوشی میان‌رده جدید خود موتو زد 3 پلی (Moto Z3 Play) را معرفی کرد. این گوشی میان‌رده حالا طراحی مدرن‌تری داشته و به دوربین دوگانه مجهز شده است؛ با این‌حال کماکان با ماژول‌های Moto Mod سازگاری دارد.

0

همان‌طور که از تصاویر مشخص است طراحی موتو زد 3 پلی مشابه تمامی گوشی‌های سری موتو زد است؛ یک گوشی با ضخامت کم و یک برجستگی دایره‌ای شکل در پشت به همراه چندین پین اتصال به ماژول‌های موتو ماد. موتور زد 3 پلی 6.75 میلی‌متر ضخامت و 156 گرم وزن داشته و با اندروید 8.1 عرضه می‌شود.

این‌بار موتورولا از صفحه‌نمایش کشیده 6.01 اینچی Super AMOLED با وضوح 1080 در 2160 پیکسل استفاده کرده و به این ترتیب حاشیه‌های صفحه باریک‌تر شده است. از آن‌جا که حسگر اثر انگشت به خاطر استفاده از ماژول‌ها جایی هم در پشت گوشی ندارد به ناچار به کناره گوشی و لبه آن، مشابه گوشی‌های نسل قبل اکسپریای سونی منتقل شده است.

پردازنده گوشی حالا به اسنپ‌دراگون 636 ارتقا پیدا کرده که از هشت هسته پردازشی 1.8 گیگاهرتزی Kryo 260 به همراه پردازنده گرافیکی  Adreno 506 بهره می‌برد. حافظه رم گوشی هم حالا چه در نسخه 32 و چه 64 گیگابایتی، 4 گیگابایت خواهد بود. این پردازنده کم مصرف با ترکیب باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی دوام شارژ خوبی را به همراه خواهد داشت که با ماژول باتری موتورولا حتی بیشتر نیز خواهد شد.

دوربین دوگانه موتو زد 3 پلی متشکل از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.4 و فوکوس Dual Pixel به همراه دوربین 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و تصاویر پرتره است. قابلیت فیلم‌برداری 4K@30fps یا 1080p@60fps نیز در این دوربین وجود دارد و دوربین سلفی هم 8 مگاپیکسلی با f/2.0 در نظر گرفته شده است.

این گوشی قرار است به صورت آنلاک با قیمت 499 دلار عرضه شود که به همراه خود یک ماژول باتری رایگان نیز خواهد داشت.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.