گیگابایت با منبع تعذیه آئوروس AP850GM پا به کامپیوتکس 2018 گذاشت

گیگابایت در حضور پر رنگ خود در نمایشگاه کامپیوتکس 2018، مثل دیگر برندها اقدام به معرفی چندین محصول جدید نمود. گیگابایت که مدت زیادی است به عرضه و تولید منبع تغذیه پرداخته است. این کمپانی در خلال نمایشگاه کامپیوتکس 2018 به معرفی محصول جدیدی در این زمینه اقدام نموده است.

0

پاور AP850GM که برند آئورس را یدک می کشد، از سوی گیگابایت روانۀ میدان خواهد شد تا بازار گیمرهای ردۀ میانی را پوشش دهد. به گفته سازنده این پاور از نظر شاخص قیمت به کارایی در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و از استاندارد 80 Plus Gold  بهره می برد.

gigabyte AP850GM

این پاور بصورت تمام ماژولار و با کابلهایی مشکی فلت عرضه می شود. این پاور با بهره گیری از یک ریل 12 ولت با توان انتقال انرژی 70 آمپر تامین انرژی را بدون کوچکترین نقصی تضمین می کند. همچنین وظیفه خنک سازی و تهویه این منبع تغذیه به عهده یک فن 135MM بلبرینگی با طول عمر 50 هزار ساعت است.

AP850GM

استفاده از خازن های 100 درصد ژاپنی و گارانتی و خدمات پس از فروش 7 سال تکمیل کننده خصوصیات بارز این محصول جدید گیگابایت می باشد. حال باید منتظر ماند و دید که آیا این محصول با قدم نهادن به دنیای سخت افزار چه سهمی از بازار را می تواند به خود اختصاص دهد. لازم بذکر است قیمت نهایی این محصول هنوز بصورت رسمی اعلام نشده است.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.