ایسوس اولترابوک ZenBook S UX391 را با طراحی لولای متفاوت معرفی کرد

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2018 از اولترابوک ویندوزی جدید خود ZenBook S UX391 رونمایی کرد. این اولترابوک با طراحی سبک و باریک و با یک لولای متفاوت عرضه خواهد شد.

0

با ضخامت 12.9 میلی‌متر و وزن حدود یک کیلوگرم ZenBook S UX391 از سبک‌ترین و باریک‌ترین‌هاست. این اولترابوک تراشه چهارهسته‌ای اینتل Core i5-8250U یا Core i7-8550U را به همراه 8 یا 16 گیگابایت رم درون خود جای داده است و برای کارهای گرافیکی از تراشه داخلی Intel UHD 620 استفاده می‌کند.

ذن‌بوک اس با 256، 512 یا یک ترابایت حافظه پرسرعت SSD و همچنین باتری 50 وات ساعتی عرضه می‌شود که به ادعای ایسوس تا 13.5 ساعت دوام شارژ دارد.

صفحه‌نمایش کم حاشیه 13.3 اینچی ZenBook S UX391 را می‌توانید از میان دو پنل مختلف انتخاب کنید. نسخه گران‌تر به صفحه‌نمایش 4K 2160p لمسی و براق مجهز شده و نسخه بعدی با پوشش ضدبازتاب و وضوح FHD 1080p در دسترس است. علاوه بر درگاه 3.5 میلی‌متری صوتی، ZenBook S از سه درگاه USB-C بهره می‌برد که دوتای آن‌ها از تاندربولت 3 پشتیبانی کرده و در نتیجه می‌توانید کارت گرافیک اکسترنال هم به آن‌ها متصل کنید.

اما طراحی متفاوت لولا که ایسوس آن را تکنولوژی ErgoLift می‌نامد یک زاویه 5.5 درجه بین کیبورد و میز ایجاد می‌کند تا تایپ کردن ساده‌تر شود. علاوه بر این فاصله ایجاد شده بین بدنه لپ‌تاپ و سطح باعث بهبود خنک‌کنندگی آن خواهد شد. این اولترابوک به دستیار صوتی الکسا نیز مجهز شده و در رنگ‌های سورمه‌ای تیره و قرمز به بازار عرضه خواهد شد.

ZenBook S جدید قرار است از 21 خردادماه با قیمت پایه 1200 دلار وارد بازار شود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.