ایسوس لپ‌تاپ‌های جدید سری Strix خود را ویژه بازی‌های MOBA و FPS رونمایی کرد

ایسوس در نمایشگاه Computex 2018 از دو لپ‌تاپ جدید با نام‌های Strix Scar II و Strix Hero II رونمایی کرد که برای بازی‌های MOBA و FPS طراحی شده‌اند.

0

همان‌طور که می‌دانید پراستفاده‌ترین کلیدهای کیبورد در بازی‌های سبک FPS دکمه‌های WASD و در بازی‌های MOBA دکمه‌های QWER هستند. حالا اگر به دکمه‌های کیبورد Scar II و Hero II نگاه کنید متوجه خواهید شد که این دکمه‌ها در Scar II برای FPS و در Hero II برای MOBA به رنگ دیگری طراحی شده‌اند. تفاوت ظاهری دیگر این دو مدل در طراحی قاب پشتی است.

علاوه بر این تفاوت‌های ای ندو لپ‌تاپ تقریباً یک مدل هستند. خوشبختانه این‌بار حاشیه‌های اطراف صفحه‌نمایش در سه طرف بسیار باریک هستند؛ چیزی که در لپ‌تاپ‌های گیمینگ بسیار کمیاب است. علاوه بر این به جز کیبورد، نورپردازی RGB را در لوگوی ROG پشت دستگاه و زیر لپ‌تاپ‌ها نیز خواهید دید.

هر دو مدل Strix Hero II و Strix Scar II با پردازنده‌های شش هسته‌ای نسل کافی‌لیک اینتل Core i5-8300H یا Core i7-8750H عرضه می‌شوند. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی این دو مدل وضوح 1080p داشته و به گفته ایسوس رنگ‌ها و زوایای دید در آن‌ها مانند پنل‌های IPS است با این وجود امکان انتخاب بین نرخ رفرش 60 و 144 هرتز وجود دارد. این لپ‌تاپ‌ها را تا 32 گیگابایت رم می‌توانید سفارش دهید و کارت گرافیک را نیز می‌توانید بین GTX 1060 و GTX 1070 انتخاب کنید.

ASUS Strix Scar II / Strix Hero II

درگاه‌های USB-A، USB-C، Mini DisplayPort، اترنت، جک هدفون و HDMI و همچنین درگاه کارت‌خوان SD فراموش نشده است. هر دو مدل تنها 2.6 سانتی‌متر ضخامت داشته و 2.4 کیلوگرم هم وزن دارند.

گفتنی است شماره مدل Strix Scar II برابر با GL504GM یا GL504GS و شماره مدل Strix Hero II هم GL504GM خواهد بود.

قیمت پایه مدل Strix Scar II حدود 2000 دلار و قیمت پایه مدل Strix Hero II هم 1700 دلار اعلام شده است. هر دو لپ‌تاپ قرار است از طریق وب‌سایت ایسوس و یا فروشگاه‌های اینترنتی آمازون، B&H و Newegg عرضه شوند.

منبع theverge technave
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.