سامسونگ هجده AR Emoji جدید را به گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس اضافه کرد

یکی از قابلیت‌های جدید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس ایموجی‌های سه‌بعدی یا AR Emoji است که حالا سامسونگ در آپدیت جدید 18 مورد جدید را به آن‌ها اضافه کرده است.

0

تجربه نشان داده است سامسونگ از هر لحاظ که فکرش را بکنید هوای پرچم‌داران جدید خود را دارد و برای گلکسی‌های اس 9 و اس 9 پلاس حتی از انتشار ایموجی‌های AR جدید نیز فروگذار نمی‌کند.

در همین راستا باخبر شدیم سامسونگ تعداد ایموجی‌های واقعیت افزوده این گوشی‌های پرچم‌دار را با اضافه کردن 18 ایموجی جدید دوبرابر کرده است. فرآیند نصب این ایموجی‌های جدید نیز بسیار ساده و راحت است و کاربر به راحتی می‌تواند پس از نصب آن‌ها در گلکسی اپ‌استور در صفحه‌کلید گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به آن‌ها دسترسی داشته باشد.

امکان کپی و پِیست کردن این ایموجی‌ها نیز از گالری اپ میسر است. جالب اینجاست که از قرار معلوم کار سامسونگ با ایموجی‌های AR به پایان نرسیده است و در ماه‌های آتی 18 ایموجی دیگر را اضافه خواهد کرد تا گاربران گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در مجموع به چیزی حدود 54 ایموجی دسترسی داشته باشند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.