شایعه: جانشین آیفون 10 به دوربین سه‌گانه مجهز خواهد شد

هرچند مدت زمان زیاد تا معرفی آیفون یا آیفون‌های 2018 اپل باقی مانده، با این حال از هم اکنون شاهد درز شایعات و اخبار پیرامون این محصولات هستیم. به عنوان مثال یکی از منابع نزدیک به ساکینن کوپرتینو مدعی شده است که جایگزین آیفون 10 با دوربین سه گانه به بازار عرضه خواهد شد.

0

بر کسی پوشیده نیست که هرچند آیفون 10 قدرتمندترین و مجهزترین گوشی ساخته شده اپل است، با این حال هیچ‌گاه نتوانست رکورد فروش نسل قبلی را بشکند، از این رو در سبد خرید بسیاری از علاقه مندان به برند اپل قرار نگرفته است.

مدیران شرکت اپل نیز با درک این موضوع به دنبال تعبیه قابلیت‌های منحصر به فرد در جانشین آیفون 10 هستند که بتواند نواقص این گوشی را برطرف کند. به عنوان مثال یکی از منابع نزدیک به این شرکت به تازگی فاش کرده است که حداقل یکی از مدل‌‌های 2018 آیفون با دوربین سه گانه به بازار عرضه خواهد شد.

همان‌طور که در جریان هستید تا پیش از این نیز شاهد عرضه هواوی پی 20 پرو با ویژگی مشابهی بوده ایم، اما گویا سیستم دوربین جدید اپل متفاوت خواهد بود.

جانشین آیفون 10

پی 20 پرو از سه دوربین 40 مگاپیکسلی اصلی، 20 مگاپیکسلی مونوکروم و 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو بهره می‌برد و علاوه بر دوربین‌های مشابه آیفون 10 از دوربین مونوکروم برای افزایش کنتراست و جزئیات تصویر بهره می‌برد؛ اما منبع خبر مدعی است که دوربین سوم دوربین جانشین آیفون 10 احتمالاً وظیفه افزایش کیفیت عکاسی و فیلم‌برداری در شرایط کم نور یا ایفای نقش یک ابزار تعیین کننده مسافت، به منظور بهبود قدرت دوربین را دارد. این لنز احتمالاً مانند فناوری Face ID به یک قابلیت تعیین کننده عمق نیز مجهز است تا بتواند از قابلیت‌های ARKit نیز پشتیبانی کند. علاوه بر آن احتمالاً ویژگی مذکور زوم اپتیکال 3 برابری را در پرچم‌دار آینده اپل برای اولین بار امکان‌پذیر خواهد کرد؛ این موضوع سبب می‌شود تا بزرگ‌نمایی تصاویر بدون افت کیفیت آن‌ها تا سه برابر فراهم شود.

منبع خبر همچنین مدعی است که علاوه بر جانشین آیفون 10، مدل پیشرفته‌تری از این محصول احتمالاً با نام آیفون Xs معرفی خواهد شد، با نمایشگر 5.8 اینچی و پنل OLED در راه است. درنهایت، مدل سوم که احتمالاً گران‌ قیمت‌ترین مدل آیفون تا به امروز خواهد بود و قرار است با نام آیفون Xs پلاس با نمایشگر 6.5 اینچی راهی بازار گردد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.