تماشا کنید: مقایسه ویدئویی آنر 9 لایت با گلکسی A5 2017 سامسونگ

امروز با یک مقایسه هیجان‌انگیز دیگر آمده‌ایم. دو تا از بهترین گوشی‌های میان‌رده اندرویدی یعنی آنر 9 لایت و گلکسی A5 2017 سامسونگ در بازه قیمتی مشابه، مزایا و معایب مختلفی نسبت به یکدیگر دارند که در این مطلب آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

0

سری گلکسی A سامسونگ با شباهت ظاهری به پرچم‌داران و امکانات خوبی مثل دوام شارژ بالا، بدنه شیشه‌ای مقاوم دربرابر آب و صفحه‌نمایش Super AMOLED از محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار هستند. حالا آنر در صدد عرضه گوشی جدید آنر 9 لایت به بازار است که می‌تواند رقیب سامسونگی خود را به چالش بکشید.

همان‌طور که در این ویدئو می‌بینید هر گوشی مزایا و معایب مختلفی دارد. آنر 9 لایت با این‌که ضدآب نیست اما طراحی جدیدتری را به همراه آورده است؛ همچنین نرم‌افزار به‌روزتر و غنی‌تر آنر 9 لایت می‌تواند کنتراست و روشنایی پایین‌تر صفحه‌نمایش این گوشی را جبران کند. گلکسی A5 دوام شارژ بالاتری دارد و در عوض آنر 9 لایت قابلیت عکاسی پرتره را به همراه دارد.

به این ترتیب انتخاب میان گلکسی A5 2017 و آنر 9 لایت به اولویت‌های شما بازمی‌گردد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.