ایسوس مادربورد ماینینگ جدید خود را با پشتیبانی از ۲۰ کارت گرافیک معرفی کرد

با همه گیر شدن استفاده از رمزارز به مرور زمان شاهد ارائه سخت‌افزارهایی هستیم که کسب درآمد در این حوزه را بیش از پیش آسان می‌کنند. به عنوان مثال شرکت ایسوس به تازگی از مادربردی رونمایی کرده که قادر است برابر با 20 کامپیوتر قدرتمند عملیات استخراج رمزارز را انجام دهد.

0

امکان استخراج رمزارز یا به اصطلاح ماینینگ، با سیستم‌های خانگی وجود دارد اما اگر قصد کسب درآمد دارید، به این سادگی‌ها امکان پذیر نیست. همچنین با اجاره کردن سرویس‌های ابری می‌توانید بدون سخت افزار استخراج را انجام دهید که البته به دلیل نوسانات بازار ارزهای دیجیتال ممکن است کمی ریسک به همراه داشته باشد.

شاید همین دغدغه‌ها باعث شده تا ایسوس مادربردی را طراحی کند که علاوه بر پایداری بالا و مصرف انرژی متعارف، از 20 کارت گرافیک هم پشتیبانی می‌کند. به لطف این قدرت پردازشی، مادربورد ماینینگ ASUS H370 Mining Master به یکی از قابل دسترس ترین سیستم‌های ماینینگ تبدیل خواهد شد که هر کاربر در منزل می‌تواند از طریق آن کسب درآمد کند.

فارغ از مباحث اصلی ماینینگ شامل هزینه برق، قیمت ارز، محدودیت‌های اعمالی از سوی اپراتورها و …، مادربورد ماینینگ ASUS H370 Mining Master شرکت ایسوس از پردازنده نسل هشتمی اینتل قدرت گرفته و علاوه بر داشتن خروجی PCI-Express gen 3.0، دارای 20 درگاه یو‌اس‌بی 3 می‌باشد که به آن امکان اتصال کارت گرافیک مجزا را می‌دهد.

ASUS H370 Mining Master

مادربورد ماینینگ ASUS H370 Mining Master در ادامه توسعه مدل B250 Mining Expert طراحی شده است که با برخورداری از 19 شکاف PCIe و ارائه سه کانکتور تغذیه ATX 12V به کاربران اجازه می‌دهد تا با اتصال موازی کارت‌های گرافیک حرفه‌ای، به بالاترین نرخ پردازش دسترسی پیدا کرده و از این طریق سرعت استخراج رمزارز را به شکل قابل توجهی سرعت بخشند.

نکته قابل توجه آنکه علاوه بر رابط کاربری نرم‌افزاری، بر روی هر اسلات کارت گرافیک یک چراغ ال‌ای‌دی هم تعبیه شده که عملکرد صحیح قطعه را هر لحظه گزارش می‌دهد. ایسوس هنوز اطلاعاتی در رابطه با زمان و قیمت عرضه این محصول ارائه نکرده است.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.