تماشا کنید: مقایسه ویدئویی هواوی Y7 Prime 2018 با گلکسی جی 5 پرو سامسونگ

گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی Y7 Prime 2018 و Galaxy J5 Pro سامسونگ در حال حاضر دو رقیب محبوب در بازار کشورمان هستند. در این ویدئو قصد داریم این دو گوشی را با یکدیگر مقایسه کنیم.

0

تا پیش از عرضه Y7 Prime 2018 گوشی گلکسی جی 5 پرو سامسونگ یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های اقتصادی این برند کره‌ای در بازار کشورمان بوده است که بررسی مفصل آن را نیز سال گذشته برایتان نوشته‌ایم. با این وجود حالا هواوی یک رقیب خوب برای این گوشی معرفی و عرضه کرده که قیمت پایین‌تری هم داشته و از طراحی مدرن‌تری بهره می‌برد.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا این دو گوشی را با یکدیگر مقایسه کنیم. همان‌طور که در ویدئوی مقایسه می‌بینید گلکسی جی 5 پرو از صفحه‌نمایش با کیفیت بالاتر، دوام شارژ بهتر و دوربین اصلی با نویز کمتر بهره می‌برد در حالی‌که Y7 Prime 2018 طراحی جذاب‌تری دارد، حاشیه‌های صفحه‌نمایش بزرگ‌تر آن باریک‌تر هستند و نرم‌افزار آن هم به‌روزتر و غنی‌تر است.

مقایسه Y7 Prime 2018 با Galaxy J5 Pro

در نهایت انتخاب با شماست تا با توجه به اولویت‌ها و البته سقف بودجه خود یکی از این دو گوشی را انتخاب کنید. بررسی کامل گوشی‌های گلکسی جی 5 پرو و هواوی Y7 Prime 2018 را نیز می‌توانید در فارنت بخوانید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.