تمام گوشی‌های نوکیا ساخت HMD آپدیت اندروید P را دریافت خواهند کرد

از قرار معلوم HMD حسابی هوای گوشی‌هایی که با برند نوکیا تولید می‌کند را دارد و تمامی گوشی‌های نوکیا ساخت HMD آپدیت اندروید P را دریافت خواهند کرد.

0

شرکت HMD رسما از آپدیت تمام گوشی‌هایی که با برند نوکیا روانه بازار کرده است خبر داد، به این ترتیب حتی گوشی‌های نوکیا 5.1, نوکیا 3.1 و نوکیا 2.1 که تازه معرفی شده‌اند نیز میزبان دریافت آپدیت اندروید P خواهند بود.

این خبر رسما از جانب نیل برادلی مدیر بازاریابی HMD طی مراسمی که در مسکو برگزار شده بود اعلام گردید.

ناگفته نماند HMD برای اینکه کاربران این گوشی خاطرشان از دریافت آپدیت‌های جدید جمع باشد سال گذشته نیز تاکید کرده بود که گوشی‌های نوکیا از آپدیت‌های جدید بی‌بهره نخواهند ماند.

در پایان به این نکته نیز باید اشاره کرد که در مراسمی که در مسکو برگزار شده بود جوهو سورویکاس، یکی دیگر از مدیران ارشد HMD تایید کرد که نوکیا 8 آپدیت حالت Pro را برای دوربین این گوشی دریافت خواهد کرد، این آپدیت قرار است 11 خرداد ماه امسال برای گوشی نوکیا 8 منتشر شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.