شیائومی در می 8 از انیموجی آیفون 10 کپی‌برداری کرده است

آیفون‌های اپل همیشه یکی از سردمداران تغییرات نسبتا فراگیر در سراسر جهان بوده‌اند و همواره شرکت‌های گوناگون از قابلیت‌های جدید گوشی‌های این شرکت تقلید کرده‌اند. با فارنت همراه باشید…

0

به عنوان بخشی از مراسم هشتمین سالگرد، شرکت چینی شیائومی در تاریخ دهم خرداد از پرچمدار جدید خود رونمایی خواهد کرد. انتظار می‌رود که نام این گوشی جدید می 8 باشد، سخت‌افزار قدری داشته، از طراحی دوربین عمودی مشابه آیفون 10 بهره برده و دارای بریدگی سیاه‌رنگ بالای صفحه‌نمایش باشد. جالب‌تر اینکه انتظار داریم بریدگی بالای صفحه میزبان تعدادی از سنسورهای مختلف مادون قرمز جهت تشخیص چهره کاربر و البته استفاده از ایموجی‌های واقعیت‌افزوده اختصاصی شیائومی باشد که امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.

شرکت چینی اخیرا روی صفحه رسمی خود در شبکه ویبو با جمله “موج بزرگی از بامزگی در راه است” اشاراتی به این موضوع داشته که ایموجی‌های متحرک بسیاری مانند انیموجی‌های جالب توجه اپل انتظار طرفداران گوشی جدید شیائومی را می‌کشد. این موج بزرگ شامل ایموجی‌های متحرک از چهره حیوانات و همچنین مواردی اختصاصی از سوی شرکت شیائومی برای کاربران خواهد بود.

در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که تعبیر شیائومی از انیموجی‌ها چیز جدیدی برای ارائه کردن داشته باشد و تنها یک تقلید کورکورانه از اپل به حساب می‌آید تا موجب ایجاد احساس ترس و رقابت در سایر سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند شود.

شیائومی با گوشی استثنایی و بدون حاشیه می میکس 2 اس در مسیر درستی قرار داشت اما اینگونه که معلوم است، با گوشی می 8 انحراف بی‌خودی در مسیر خود ایجاد کرده است. انحرافی که به دلیل معضلات و سختی‌های ناشی از امتیاز ثبت می 8، ورود این برند به بازار ایالات متحده را به تعویق خواهد انداخت.

در زمینه سخت‌افزار، پردازش‌های این گوشی از طریق پردازنده اسنپ‌دراگون 845 شرکت کوالکام انجام خواهد شد که یک رم 6 یا 8 گیگابایتی آن را همراه خواهند کرد. ناگفته نماند که برای ذخیره‌سازی فایل‌های خود یک حافظه داخلی 128 گیگابایتی در اختیار خواهید داشت. از نظر نرم‌افزاری هم اندروید 8.1 اوریو در همان بدو ورود همراه با رابط کاربری MIUI 10 خودنمایی خواهد کرد. در نهایت جزئیات قیمت و تاریخ انتشار باقی می‌ماند که به احتمال بالا در همین ماه خرداد شاهد عرضه شیائومی می 8 با قیمت تقریبا بالای 470 دلاری باشیم. نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.