رابط کاربری MIUI 10 شیائومی دهم خردادماه از راه می‌رسد

با افزایش محبوبیت برند شیائومی در سراسر جهان، اکنون این شرکت چینی به فکر ارائه خدماتی بهتر و سریع‌تر از قبل است. جدیدترین نسخه رابط کاربری سری گوشی‌های این شرکت MIUI 10 در راه است. با فارنت همراه باشید…

0

چند روز پیش شیائومی از طریق صفحه رسمی خود در ویبو اعلام کرد که پرچمدار بعدی شرکت تحت عنوان می 8 در روز دهم خرداد معرفی خواهد شد. اکنون از طریق انتشار یک تصویر در حساب کاربری Mi متوجه شده‌ایم که از رابط کاربری MIUI 10 هم در همان روز در شنژن رونمایی به عمل خواهد آمد.

MIUI 10

متن زیر عدد 10 نورانی بدین شیوه که “من سریع‌تر از رعد و برق خواهم بود” ترجمه می‌شود و در زیر آن هم مواردی راجع به زمان و مکان محل رونمایی نوشته شده است. این پست مشابه پستی است که چند روز قبل در رابطه با تاریخ معرفی پرچمدار جدید شرکت منتشر شده بود. در آن پست نوشته شده بود که من می 8 هستم و سریع‌تر از همیشه خواهم بود. این‌ها همه حاکی از آن است که گوشی جدید شیائومی از همان بدو ورود با رابط کاربری MIUI 10 راه‌اندازی خواهد شد.

جزئیات و ویژگی‌های جدید این رابط کاربری هنوز منتشر نشده است اما انتظار می‌رود که براساس اندروید 8 اوریو باشد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.