تماشا کنید: این بزرگترین مکعب روبیک جهان است که حل کردن آن به همان اندازه سخت است!

مکعب روبیک در سال 1974 میلادی توسط یک مجسمه‌ساز مجارستانی به نام ارنو روبیک ساخته شد و از آن پس افراد مختلف در تلاش برای ساخت نسخه‌های مختلف دیگری از این مکعب جادویی بودند. با فارنت همراه باشید…

0

به نظر می‌رسد که مکعب روبیک عادی به اندازه کافی چالش‌برانگیز نبوده است و تونی فیشر نسخه انحصاری خود را ساخته که هر طرف آن بیش از 1.5 متر طول دارد. حتی اگر پروسه حل کمرشکن نسخه فیشر روبیک را در نظر نگیریم، جابه‌جایی این مکعب برای شروع بازی با آن هم خود یک چالش حسابی به شمار می‌آید.

فیشر هنوز هم در حال افزایش کیفیت طراحی مکعب روبیک غول‌آسای خود است اما اطمینان دارد که پس از تکمیل کار طراحی آن، از شانس خوبی برای ثبت یک رکورد گینس در جهان برخوردار است. حتی فکر به این که بخواهید تقلب کنید و استیکرهای عظیم مکعب را جایگزین نمایید هم می‌تواند ترسناک باشد.

نظر شما در مورد این مکعب روبیک بسیار بزرگ چیست؟ آیا تاکنون مکعب روبیک را به تنهایی و بدون استفاده از فرمول‌های مختلف حل کرده‌اید؟ احتمالا جواب شما بله باشد اما اگر جای شما باشم هیچ‌وقت به سراغ خریدن یکی از نمونه‌های بزرگ شبیه به نسخه فیشر نخواهم رفت.

 

منبع GIZMODO
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.