ایسر لپ‌تاپ گیمینگ Predator Helios 500 را با پردازنده Core i9 معرفی کرد

شرکت ایسر به تازگی از نسل جدید لپ‌تاپ گیمینگ سری Predator با نام Helios 500 رونمایی کرده که به دلیل نمایشگر بزرگ‌تر، سخت افزاری قدرتمند و ظاهری زیباتر یک محصول تمام عیار محسوب می‌شود.

0

لپ‌تاپ گیمینگ Predator Helios 500 نسبت به نسل قبلی یعنی Helios 300، به مراتب بزرگ‌تر، زیباتر و البته قدرتمندتر است؛ البته بدیهی است که برای خرید آن نیز بایستی مبلغ به مراتب بیشتر را هزینه کنید.

در این غول گیمینگ شاهد به کار گیری از نمایشگری 17.5 اینچی با روکش مات هستیم که در دو مدل با وضوح تصویر فول اچ‌دی و 4k قابل سفارش هستند؛ هر دو نرخ رفرش صفحه 144 گیگاهرتز را ارائه می‌دهند. به لطف فناوری G-Sync انویدیا، کارت گرافیک GTX 1070 با 8 گیگابایت حافظه به طور مستقیم نمایشگر را برای رسیدن سیگنال ویدئویی کارت گرافیک کنترل می‌کند. علاوه بر این نرخ رفرش صفحه نمایشگر را بالا برده و یا کنترل می‌کند و حتی می‌توان زمان‌بندی GPU را پیش‌بینی کرده و از این رو عملکرد بهتری را ارائه می‌دهد.

لپ‌تاپ گیمینگ Predator Helios 500

همانند بسیاری دیگر از مدل‌های بالا رده 2018، لپ‌تاپ گیمینگ Predator Helios 500 به پردازنده شش هسته‌ای Core i9 تجهیز گردیده است. این تراشه با حداکثر کلاک فرکانس 4.8 گیگاهرتز در حالت turbo boost کار می‌کند و به ادعای شرکت سازنده 29 درصد سرعت پردازش اطلاعات آن نسبت به نسل هفتم تراشه‌های این شرکت افزایش یافته است.

در کنار این پردازنده از 64 گیگابایت حافظه رم استفاده شده است و به دلیل استفاده از فن‌های خنک کننده Dual AeroBlade 3D، دیگر نیازی به استفاده از کولینگ مایع نخواهد بود. ایسر همچنین اعلام کرده که در آینده محصولاتی از رده Predator X را به بازار عرضه خواهد کرد که به سری Xeon اینتل مجهز شده‌اند.

البته مدل مقرون به صرفه‌تر لپ‌تاپ گیمینگ Predator Helios 500 هم قابل سفارش است که دارای مشخصاتی از قبیل پردازنده Core i7+، کارت گرافیک GTX 1060 انویدیا و سیستم خنک کننده Dual AeroBlade 3D است. این مدل با دو رنگ جدید مشکی و طلایی_ سفید به زودی قابل سفارش خواهد شد.

نسل جدید لپ‌تاپ Swift 5

لپ‌تاپ گیمینگ Predator Helios 500

اما ایسر در کنار لپ‌تاپ گیمینگ Predator Helios 500، از نسل جدید مدل Swift 5 هم رونمایی کرده که دارای نمایشگر 15.6 اینچی کم حاشیه است. وضوح تصویر این نمایشگر که 87.6 درصد از بدنه را پوشش داده، برابر با 1080p است.

در قلب این مدل که بدنه آن از آلومینیوم و منیزیم ساخته شده، از تراشه نسل هشتمی اینتل به همراه 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی از نوع SSD استفاده شده است. نسل جدید لپ‌تاپ Swift 5 دارای دو پورت USB-C، دو پورت USB 3.1 Type A، یک پورت HDMI، یک کارت خوان SD و سنسور اثر انگشت سازگار به ویندوز Hello است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.