اپ‌نت: فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش با ADV Screen Recorder

اپلیکیشن ADV Screen Recorder نام یک ابزار بسیار مناسب برای تهیه ویدئو از صفحه نمایش گجت اندرویدی شما می‌باشد. این اپ توسط استودیوی ByteRev طراحی و توسعه داده شده است.

0

برای برخی از شما پیش آمده که بخواهید فعالیتی که بر روی گوشی یا تبلتتان انجام می‌دهید را ضبط نمایید. شاید برای این کار انواع روش‌ها را امتحان نموده‌اید و حتی از اتصال دستگاه هوشمندتان به کامپیوتر هم استفاده کرده‌اید. تمامی این روش‌ها وقت‌گیر و دشوار است. بهترین راه برای این‌کار داشتن اپلیکیشنی است که بتواند با دقت بالا از صفحه نمایش شما فیلم بگیرد و با کیفیت عالی ذخیره نماید. ADV Screen Recorder با استفاده از دو موتور پیش‌فرض و پیشرفته به ضبط فیلم می‌پردازد. فیلم‌ها را در هر جایی که بخواهید می‌توانید متوقف نموده و در صورتی که بخواهید ادامه آن را داشته باشید از انتهای فیلم قبلی می‌توانید اضافه نمایید.

لازم است بدانید که در این اپ از هر دو دوربین جلو و عقب نیز می‌توانید استفاده کنید. در صورت لزوم واترمارک موردنظر یا هر نوشته‌ای که به صورت دستی تایپ می‌شود را در هر قسمتی که می‌خواهید قرار دهید و کاملا ویدئویتان را شخصی‌سازی نمایید. در ادامه اگر هرکدام از فایل‌هایی که تهیه نمودید نیازی به اصلاح داشتند به راحتی می‌توانید آن‌ها را ویرایش کنید. برای استفاده از این اپ نیازی به روت کردن دستگاه ندارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.