اپ‌نت: بازی ترسیم Drawtopia Premium

یک بازی جالب پازلی با نام Drawtopia Premium در سبکی متفاوت و زیبا با ساختاری ساده اما خاص بوده که توسط استودیوی Super Smith Bros LTD برای کاربران اندرویدی که علاقمند به بازی‌های پازلی هستند طراحی و توسعه داده شده است.

0

بازی پازلی Drawtopia در محیطی بسیار ساده و زیبا اجرا می‌شود و داستان آن بسیار ساده است اما همانند سایر بازی‌ها با بالاتر رفتن مراحل دچار پیچیدگی‌هایی نیز می‌شود که این خود بر چالش‌برانگیز بودن مراحل آن اضافه خواهد کرد. در Drawtopia Premium شما یک گوی در اختیار دارید و یک جسم و شبیه برخی بازی‌های پازلی باید سه ستاره نیز کسب کنید. البته می‌توانید از یک تا سه ستاره به دست بیاوید ولی مسلما بهترین حالت همان کسب سه ستاره می‌باشد.

توپ از بالا روی صفحه می‌افتد و شما باید آن را به جسم موردنظر برسانید. در این مسیر باید طوری حرکت کرده تا هر سه ستاره را نیز داشته باشید. با استفاده از رسم خطوطی که از هم جدا نیستند این امکان برایتان فراهم می‌شود تا به هدف دست یابید. بازی به همین سادگی انجام شده اما متنوع بودن فضای بازی و نیز تنوع در نوع چیدمان اجزای آن از عوامل موفقیت و اعتیادآور شدن آن محسوب می‌شود. در نهایت امتیازات به دست آمده را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.