اپ‌نت: دانلود از تورنت در اندروید با zetaTorrent

یکی از راه‌های گسترده و خاص برای دسترسی و دانلود فایل‌ها در اینترنتکه اتفاقا طرفداران زیادی نیز دارد استفاده از شبکه تورنت است. برای دانلود فایل‌های تورنت می‌توانید از اپلیکیشن zetaTorrent Pro برای کاربران اندرویدی توسط کمپانی teeon طراحی شده است.

0

اگر از کاربران همیشگی تورنت هستید قطعا zetaTorrent برایتان بسیار کاربردی و ضروری می‌باشد. چراکه به راحتی با استفاده از آن می‌تواندی صفحات تورنت را مشاهده نمایید و فایل‌های مختلف برایتان به صورت مجزا نشان داده می‌شود. می‌توانید فایل موردنظرتان را جداگانه و حتی دسته‌ای انتخاب نمایید تا توسط این اپ برایتان دانلود شود. این اپ به شبکه‌های وای‌فای خانگی و یا اینترنت همراه شما متصل می‌شود و هیچ محدودیتی برای حجم فایل‌ها و در سرعت دانلود آن‌ها قرار نداده است.

مطلب پیشنهادی: جامع و کامل درباره «تورنت» 

به راحتی فایل‌های مورد نظرتان را از فایل تورنت یا آدرس مگنت موردنظرتان انتخاب کرده و به دست zetaTorrent سپرده تا همه را در زمانی کوتاه و به صورت خودکار دانلود نماید و در اختیارتان قرار دهد. پس از انجام این عملیات به شما اطلاع‌رسانی نموده و در صورت اضافه شدن یک فایل جدید به صورت خودکار عملیات بازهم برای آن فایل تکرار می‌شود و نیازی نیست شما به صورت دستی و جداگانه هرکدام را انتخاب نمایید. برای جستجوی موارد موردنظرتان نیز خیلی راحت عملیات جستجوی محتوا مانند سایر اپ‌های شبکه‌های مختلف انجام می‌شود. کار کردن با آن با درنظر گرفتن محیط زیبا و تم قابل تغییری که دارد حتما برایتان جذاب خواهد بود.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.