سامسونگ گلکسی J8 با دوربین دوگانه و باتری بزرگ رونمایی شد

پس از آنکه شاهد معرفی گوشی‌های میان رده متعددی در روزهای اخیر از سوی هواوی بودیم، سامسونگ هم امروز از نسل جدید گوشی‌های ارزان قیمت خود رونمایی کرد. یکی از این مدل‌ها گلکسی J8 است که قرار است با قیمت 240 دلاری به بازار عرضه گردد.

0

سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان، سالانه مدل‌های مختلفی را در رده‌های متنوع به بازار عرضه می‌کند. جدیدترین عضو میان رده گوشی‌های این شرکت گلکسی J8 نام دارد که مشخصات آن بسیار شبیه گلکسی A6 پلاس است.

گلکسی J8

به زبان ساده‌تر تفاوت گلکسی J8 با گلکسی A6 پلاس مربوط به جنس بدنه است که از پلاستیک انتخاب شده است؛ علاوه بر آن وضوح دوربین سلفی عضو سری A هم کمی بیشتر است.

گوشی گلکسی J8 دارای نمایشگری 6 اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر اچ‌دی پلاس است و قدرت پردازش آن را تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 450 در کنار 4 گیگابایت حافظه رم تأمین خواهد کرد. دوربین اصلی این محصول همانند گلکسی A6 پلاس دوگانه با سنسورهای 16+5 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی هم دارای سنسور 16 مگاپیکسلی مجهز به فلاش ال‌ای‌دی می‌باشد.

از دیگر ویژگی‌های این مدل که قرار است با قیمت 240 دلاری از هفته آینده در بازار هند عرضه شود، می‌توان به 64 گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی و قدرت گرفتم پیش‌فرض از اندروید 8 اوریو اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.