همه‌ی چیزهایی که از Call of Duty: Black Ops 4 باید بدانید

بازی Call of Duty: Black Ops 4 بازی «اولین‌ها» در مجموعه‌ی ندای وظیفه محسوب می‌شود. این بازی قرار است در پاییز عرضه شود و تغییرات زیادی را به خود دیده است که عمده‌ی آن‌ها در جریان رویداد رونمایی کامل از بازی به اطلاع طرفداران رسانده شد. در این مطلب به همه‌ی چیزهایی که از این بازی باید بدانید می‌پردازیم.

0

بازی جدید مجموعه‌ی ندای وظیفه (Call of Duty) که قسمت جدیدی از زیرمجموعه‌ی Black Ops است پنجشنبه‌ی هفته‌ی گذشته به صورت کامل طی یک رویداد بزرگ که پخش زنده داشت و با استقبال تماشاگران بی‌شماری روبرو شد، معرفی گشت. رونمایی از بخش‌های مختلف بازی Call of Duty: Black Ops 4 در این رویداد اتفاق افتاد. حالا اطلاعات زیادی از بازی بعدی مجموعه‌ی ندای وظیفه داریم که در ادامه مهم‌ترین این اطلاعات را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

اولین بخش از بازی که نمایش گیم‌پلی آن را به همراه داشت، بخش چندنفره‌ی آنلاینی بود که همواره از نقاط قوت این مجموعه محسوب می‌شود. بازی Call of Duty: Black Ops 4 مثل یک سرباز جدید برای مجموعه‌ی ندای وظیفه بخش مولتی‌پلیر پرطرفدار خود را به همراه خواهد داشت. بخشی که به مثابه‌ی اسلحه‌ی اصلی و تعیین کننده‌ی بازی در نظر گرفته شده است.

تماشا کنید: اولین تریلر بخش چندنفره Call of Duty: Black Ops 4

بخش زامبی‌های بازی‌های اخیر ندای وظیفه یک بخش استخوان‌دار و مهیج بوده که با همکاری بازی‌کنندگان در مقابل زامبی‌ها و تلاش برای بقا و کشتن هر چه بیشتر از گور برگشتگان به یکی از تعیین‌کننده‌ترین قسمت‌های بازی تبدیل شده است. اما در Call of Duty: Black Ops 4 این بخش دست‌خوش تغییرات زیادی شده است و دیگر به سختی می‌توان آن را بخشی از ندای وظیفه در نظر گرفت.

بخش زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 4 شما را به سفر در زمان دعوت می‌کند

Call of Duty: Black Ops 4

بازی Call of Duty: Black Ops 4 خود را به عنوان بازی «اولین‌ها» در مجموعه‌ی ندای وظیفه مطرح می‌کند. این بازی اولین بازی از این مجموعه‌ی پرطرفدار است که بخش داستانی تک نفره نخواهد داشت.

Call of Duty: Black Ops 4 بخش تک نفره‌ داستانی نخواهد داشت

نسخه‌ی پی‌سی این بازی هم اولین بازی این مجموعه است که در انحصار Battle.net خواهد بود. سامانه‌ی آنلاین اکتیویژن بلیزارد که برای بازی‌های آنلاین طراحی شده است.

نسخه پی‌سی Call of Duty: Black Ops 4 در انحصار Battle.net خواهد بود

و البته بازی Call of Duty: Black Ops 4 اولین بازی این مجموعه خواهد بود که حالت اختصاصی بتل‌رویال خود را دارد.

حالت بتل‌رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 تایید شد

اطلاعات و اخبار کامل در مورد این بازی را می‌توانید در وبسایت گیم‌نیوز دنبال کنید. این بازی قرار است در تاریخ 20 مهر ماه 1397 (12 اکتبر 2018 میلادی) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی عرضه شود.

 

منبع gamenews
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.