سامسونگ انتشار آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 را از سر گرفت

شرکت سامسونگ پس از یک وقفه چند روزه، بار دیگر انتشار به‌روزرسانی اندروید 8 برای سری گلکسی اس 7 را از سر گرفته است.

0

بروز اختلال در انتشار به‌روزرسانی‌های جدید امری مرسوم محسوب می‌شود. این موضوع گاهی به دلیل اشکالات فنی رخ می‌دهد و گاهی هم دلیل وقفه رفع برخی مشکلات آپدیت است. پیرامون همین موضوع هم پس از آنکه هفته گذشته شاهد توقف انتشار به‌روزرسانی آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 بودیم، اکنون مطلع شدیم که این به‌روزرسانی بار دیگر در دسترس عموم کاربران قرار گرفته است.

روند انتشار آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 هفته گذشته پس از آن متوقف شد که برخی از دارندگان این محصول پس از ارتقا دستگاه با مشکلاتی از قبیل ریست شدن خودکار روبه‌رو شدند؛ البته ظاهراً سامسونگ توانسته مشکل را پیدا و رفع نماید.

آپدیت اندروید 8 اوریو برای گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس 7 اج به ترتیب با شماره ساخت G930FXXU2ERE8 و G935FXXU2ERE8 برای مدل‌های آنلاک قابل دریافت است. البته اگر هنوز قادر به دریافت این به‌روزرسانی نیستید، پیشنهاد می‌کنیم که کمی بیشتر صبر کنید.

آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 علاوه بر به ارمغان آوردن برخی از قابلیت‌های سیستمی و از سوی دیگر رابط کاربری Experience 9.0، شامل پچ‌های امنیتی ماه آوریل پلتفرم اندروید هم می‌باشد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.