۵۵ دقیقه مکالمه رایگان در ادامه هر ۵ دقیقه مکالمه برای مشترکین همراه اول در ماه مبارک رمضان

در ماه مبارک رمضان امسال نیز، مشترکین همراه اول می‌توانند با ثبت نام رایگان در طرح مکالمه رایگان ۵۵+۵، در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان صحبت کنند.

0

در پی استقبال مشترکین همراه اول از طرح  ۵۵+۵ در سال های گذشته، طرح مکالمه رایگان در ماه مبارک رمضان امسال نیز اجرا می شود.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، بر اساس این طرح، در طول ماه مبارک رمضان امسال، مشترکین با ثبت نام رایگان می توانند در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه (همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه طبق تعرفه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند. لازم به ذکر است تخفیف ۵۵+۵ در حالت رومینگ به شبکه روستایی و سایر اپراتورها، قابل استفاده نیست.

زمان اجرای طرح مکالمه رایگان، ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد ماه سال جاری بوده و کلیه مشترکین فعال دائمی و اعتباری، در صورت فعال سازی طرح، می توانند از مزایای آن استفاده کنند. همراه اولی‌ها می‌توانند از بامداد اولین روز ماه مبارک رمضان (۲۷ اردیبهشت)، با ارسال عدد ۱ لاتین به ۸۰۵۵ و یا شماره گیری #۴۲۱*۱۰* در این طرح ثبت نام کنند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.