بازی فورتنایت سرانجام تابستان به اندروید می‌آید

پس از عرضه نسخه موبایلی بازی فورتنایت برای پلتفرم iOS در سال گذشته، شرکت اپیک گیمز تاییده کرده که نسخه اندرویدی آن هم تا تابستان از راه خواهد رسید.

0

اگر به خاطر داشته باشید، شرکت بازی‌سازی Epic Games اوایل اسفند ماه بود که به صورت آزمایشی بازی فورتنایت را روی موبایل عرضه کرد. هرچند این نسخه صرفاً قابل اجرا بر روی گوشی‌های آیفون بود، با این حال مطلع شدیم که نسخه اندرویدی آن هم تا تابستان از راه خواهد رسید.

شرکت Epic Games به عنوان توسعه دهنده این بازی اعلام کرد که گیم‌پلی، نقشه‌ها و محتوایی که کاربران کنسول‌ پلی‌استیشن 4، ایکس باکس‌ وان و کامپیوترهای خانگی به آن دسترسی دارند برای گیمرهای موبایل نیز عرضه خواهد شد. همچنین اعلام شده که هم‌زمان با عرضه نسخه اندرویدی بازی فورتنایت، قابلیت مکالمه صوتی به این بازی اضافه خواهد شد. البته بدیهی است که امکان مسدود کردن این قابلیت هم برای تمام کاربران قابل دسترس است.

بدین ترتیب در بیس بازی قادر خواهید بود با هم‌تیمی‌ها و هر فردی که مشغول بازی است به صورت صوتی صحبت کنید. نسخه‌ موبایلی Fortnite: Battle Royale دقیقاً همان تجربه‌ نسخه‌های کنسول و کامپیوتر را ارائه می‌دهد. بازی‌کننده‌های موبایل حتی این امکان را دارند تا اگر می‌خواهند، با بازی‌کننده‌های ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 و کامپیوتر هم بازی کنند.

از دیگر ویژگی‌های جدید نسخه موبایلی بازی فورتنایت می‌توان به حالت ذخیره سازی باتری که در زمان فعال بودن گرافیک بازی را کمی کاهش می‌دهد، امکان تنظیم دستی HUD و آمار دهی با جزییات بالا اشاره کرد. علاوه بر این انتظار داریم که پایداری، گرافیک و رابط کاربری محیط داخلی بازی هم ارتقا پیدا کند.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.