گلکسی نوت 9 با دستیار بیکسبی 2.0 همراه خواهد بود

اگر امیدوار بودید سامسونگ بیکسبی را بی‌سروصدا از میان بردارد و بیش از این شما را مجبور به استفاده از آن نکند باید ناامیدتان کنیم! گلکسی نوت 9 قرار است به بیکسبی 2.0 مجهز شود که ظاهراً سرعت پاسخگویی بیشتری خواهد داشت.

0

با این‌که ما با توسعه دستیارهای هوشمند توسط شرکت‌های مختلف سازنده مشکلی نداریم اما اختصاص دادن یک دکمه فیزیکی روی گوشی به فراخوانی آن و جلوگیری از تغییر عملکرد آن دکمه به اعتقاد ما اصلاً خوشایند نیست. دستیار صوتی بیکسبی که اولین بار در گلکسی اس 8 پدیدار شد نه‌تنها به هیچ‌وجه سرعت، دقت و هوش مصنوعی دستیار گوگل را ندارد بلکه اصلاً از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند؛ حال باید دید بیکسبی 2.0 چه گلی بر سر گلکسی نوت 9 خواهد زد!

به اعلام سامسونگ گلکسی نوت 9 با نسخه دوم بیکسبی عرضه خواهد شد که قابلیت‌های بیشتر و سرعت بالاتری خواهد داشت و حتی در محیط پرسروصدا به خوبی کار می‌کند. سامسونگ قصد دارد بخش هوش مصنوعی خود را به 1000 کارمند گسترش دهد و مراکز هوش مصنوعی بیشتری در سراسر دنیا احداث کند و حتی شرکت‌های فعال در این زمینه را خریداری کرده و از فناوری آن‌ها استفاده کند.

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود بیکسبی تا پایان سال 2018 بر روی 14 میلیون دستگاه وجود خواهد داشت و تا سال 2020 تمامی دستگاه‌های سامسونگ از آن برای خانه هوشمند بهره خواهند گرفت.

مشکل این‌جاست که گوگل در زمینه هوش مصنوعی چندین پله بالاتر از سایر رقباست و تحمیل یک دستیار هوشمند دیگر به کاربر کار جالبی نیست. به هر حال نباید سامسونگ را برای تلاش در جهت استقلال از گوگل سرزنش کرد. گلکسی نوت 9 احتمالاً اواخر تابستان با بیکسبی 2.0 رونمایی و به بازار عرضه خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.