اچ‌پی نسل جدید لپ‌تاپ Elitebook x360 را با اتصال LTE معرفی کرد

شرکت اچ‌پی به تازگی از نسل جدید لپ‌تاپ تبدیل پذیر Elitebook رونمایی کرده که به لطف پردازنده نسل هشتمی اینتل قابلیت اتصال به شبکه LTE را هم به دست آورده است.

0

نسل جدید لپ‌تاپ Elitebook x360 در ظاهر تغییر چندانی نسبت به مدل 2017 را تجربه نکرده، با این حال شرکت سازنده مدعی است که ضخامت بدنه آن دست کم 10 درصد کاهش پیدا کرده است. هرچند حاشیه کناری نمایشگر هم کاهش یافته، با این حال ویژگی اصلی این محصول قابلیت اتصال به شبکه LTE است.

نسل جدید لپ‌تاپ Elitebook x360 برای اهالی کسب و کار مناسب است و بسیاری از آن با عنوان مدل بیزینس Spectre X360 یاد می‌کنند. بدنه‌ این محصول از آلومینیوم ساخته شده و پورت‌های مختلفی هم روی آن قرار گرفته است. روی این لپ‌تاپ پورت‌هایی مانند کلید کم و زیاد کردن صدا، جک 3.5 میلی‌متری خروجی صدا، USB 3.0، HDMI، USB Type-C و Thunderbolt قرار گرفته است.

لپ‌تاپ Elitebook x360

الیت بوک های اچ پی معمولا از پردازنده‌های Intel استفاده می‌کنند که بسته به کانفیگ و طراحی هر مدل دارای امکانات و مشخصات متفاوتی هستند. نسل جدید لپ‌تاپ Elitebook x360 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در دو مدل 14 و 15.6 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی به بازار عرضه خواهد شد.

علاوه بر ویژگی‌های مذکور، لپ‌تاپ جدید اچ‌پی دارای پنلی مات می باشد که استفاده از آن به خصوص در زیر نور مستقیم خورشید راحت‌تر خواهد کرد. نسل جدید لپ‌تاپ Elitebook x360 همچنین دارای یک قلم استایلوس است که به صورت مغناطیسی به بدنه کیبورد متصل شده و در صورت دور شدن از دستگاه اخطار می‌دهد. طبق اعلام شرکت سازنده، این محصول از ماه آینده با قیمت پایه 1,449 دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.