بررسی ویدئویی گوشی هواوی Y7 Prime 2018

نسخه 2018 گوشی Y7 Prime بی‌شک یکی از جذاب‌ترین مدل‌های اقتصادی بازار است. هفته گذشته بررسی متنی این گوشی را برایتان نوشتیم. حالا نوبت به آن رسیده تا بررسی ویدئویی را تماشا کنید.

0

توجه: هواوی در قیمت عرضه این گوشی تجدید نظر کرده و Y7 Prime 2018 حالا با قیمت ۱ میلیون و ۲۴۹ هزارتومان عرضه می‌شود. این نکته را در هنگام تماشای ویدئو در نظر داشته باشید.

بعد از عرضه موفق گوشی Y7 پرایم در سال گذشته هواوی حالا Y7 پرایم 2018 را با ویژگی‌های متفاوتی راهی بازار کرده است. این گوشی از صفحه‌نمایش کشیده و کم‌حاشیه استفاده کرده و به دوربین دوگانه مجهز شده است. در عوض ظرفیت باتری کاهش یافته و جنس اصلی بدنه هم حالا پلاستیکی شده است.

با توجه به افزایش نرخ ارز و در نتیجه افزایش بی‌رویه قیمت گوشی‌های هوشمند، هواوی سعی کرده تا قیمتی مناسب را برای Y7 پرایم 2018 در نظر بگیرد. اگر طراحی مدرن، دوربین دوگانه، اندروید 8 و دوام شارژ مناسب برایتان اهمیت بالایی دارد این گوشی قطعاً می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

 

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.