تماشا کنید: انفجار و آتش گرفتن خودبخودی یک آیفون 6 اپل در تعمیرگاه و در برابر دوربین مدار بسته

تاکنون اخبار متعددی در رابطه با انفجار گوشی‌های هوشمند را در فارنت پوشش داده‌ایم. پیرامون همین موضوع نیز این بار یک آیفون 6 به خودی خود در تعمیرگاه آتش گرفته که این موضوع توسط فیلم دوربین مداربسته تایید می‌شود.

0

پیش از این بارها تصاویری از گوشی‌هایی که در هنگام اتصال به کابل غیر استاندارد منفجر شده‌اند را مشاهده کرده‌ایم، با این حال این بار انفجار و آتش گرفتن آیفون 6 اپل خبرساز شده است.

داستان از این قرار است که به تازگی فیلمی از یک تعمیرگاه موبایل منتشر شده است که در آن یک عدد آیفون 6 بدون هیچ دلیلی شروع به سوختن و منفجر شدن می‌کند. در این فیلم مشاهده می‌شود که تعمیرکار در وهله اول قصد فرار کردن دارد، با این حال پس از فروکش کردن آتش به سمت تلفن می‌رود و با مرکز امداد ارتباط برقرار می‌کند. این فیلم توسط شبکه خبر  ABC ایالات متحده رسانه‌ای شده است و به نظر می‌رسد که ساختگی نیست.

انفجار و آتش گرفتن خودبه‌خودی یک آیفون 6 اپل اتفاق نادری است که احتمالا به دلیل فرسودگی باتری رخ داده است. علاوه بر آن می‌تواند در نتیجه صحیح استفاده نکردن کاربر از باتری باشد. همچنین ممکن است در نتیجه تحمیل بار اضافی به باتری و یا تنظیم نبود ولتاژ ورودی رخ داده باشد. به هر حال هیچ محصولی صد درصد قابل تضمین نیست و انتشار این فیلم دال بر بی‌کیفیت بود باتری آیفون 6 نیست.

آیا فیلم انفجار و آتش گرفتن خودبه‌خودی آیفون 6 اپل واقعی است؟

خدا عالم است؛ با این حال دلایلی برای ساختگی بودن آن هم وجود دارد. اول اینکه زاویه دید دوربین بسیار ماهرانه تنظیم شده به طوری که تنها گوشی مشخص است و معلوم نیست که مدل آن چیست و چه وسایل و تجهیزاتی به آن وصل شده است. نکته دوم آنکه فرد موجود در تصویر به سرعت به انفجار گوشی واکنش نشان می‌دهد و در پس آن هیچ تلاشی برای مهار آتش یا فهمیدن عوامل ایجاد آن نمی‌کند. مهم‌تر از همه کیفیت تصویر به قدری پایین است که حتی نوع گوشی مشخص نمی‌شود!

منبع cultofmac
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.