آپدیت اندروید 8 اوریو میت SE هواوی از راه رسید

بروز شدن سیستم‌عامل گوشی‌های هوشمند همیشه مایه خوشحالی کاربران آن است و این بار این خوشحالی نصیب دارندگان گوشی هواوی میت SE شده است. با فارنت همراه شوید…

0

آپدیت اندروید 8 میت SE هواوی سرانجام منتشر شده است. حجم این آپدیت تقریبا 2.4 گیگابایت بوده که به عنوان ورژن C567CUSTC567D4 منتشر شده است. می‌توان اطمینان داد که با یک بروزرسانی بزرگ روبه‌رو هستیم که اندروید 8 اوریو را هم برای این گوشی به همراه دارد.

لیست تغییرات این بروزرسانی کم و بیش شبیه آپدیت 8 اوریویی است که چندی پیش برای گوشی آنر 7 ایکس منتشر شد. با این بروزرسانی، شاهد یک نویگیشن داک جدید خواهیم بود، بخش تنظیمات و مدیریت گوشی ظاهر جدیدی پیدا خواهد کرد، گالری گوشی میزبان سطل بازیافت شده و قابلیت اتصال همزمان به دو دیوایس بلوتوثی هم برای این گوشی فراهم می‌شود.

در حال حاضر، گزارش‌ها حاکی از شروع دریافت این بروزرسانی در کشور کانادا است، هر چند انتظار می‌رود که همانند آپدیت اوریوی آنر 7 ایکس، بروزرسانی میت SE هم به زودی در سایر مناطق جهان قابل دریافت باشد. نظر شما در مورد این بروزرسانی چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.