تصاویر و مشخصات کامل نوکیا ایکس فاش شد

پس از آنکه هفته گذشته نوکیا تایید کرد که پرچم‌دار بعدی این شرکت فنلاندی در تاریخ 27 اردیبهشت ماه رونمایی خواهد شد، امروز شاهد ثبت شدن مشخصات این گوشی با نام نوکیا ایکس در وب‌سایت TENAA بودیم.

0

نوکیا ایکس که برخی از آن با نام نوکیا 6 ایکس نیز یاد می‌کنند، اولین گوشی ساخت نوکیا است که دارای بریدگی نمایشگر می‌باشد. همچنین تصاویر درز کرده فاش می‌کنند که در قاب پشتی این محصول دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت جای گرفته است.

طراحی قاب پشتی نوکیا ایکس مشابه سایر گوشی‌های اندرویدی نوکیا است که در دو سال اخیر راهی بازار شده‌اند. به نظر می‌رسد طراحی نوکیا X ترکیبی از نوکیا 7 پلاس و شاید نوکیا 3 باشد که فریم آلومینیومی با گوشه‌های گرد اطراف آن را احاطه کرده و احتمالاً پشت دستگاه همانند نوکیا 8 سیروکو با شیشه پوشش داده شده یا این که از آلومینیوم جلا خورده برای آن استفاده شده است.

نوکیا ایکس دارای نمایشگری 5.8 اینچی با نسبت تصویر عریض 19:9 است برای بلندگوی مکالمه و دوربین سلفی دارای یک بریدگی بوده و رزولوشن FHD+ آن انتظار ما را از یک میان رده لوکس تأمین می‌کند. این نمایشگر در بدنه‌ای به ابعاد 147.2 در 71 در 8 میلی‌متر جای خواهد گرفت که نزدیک به ابعاد نوکیا 6 2018 است.

نسخه پایه این گوشی هوشمند به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 636 با کلاک فرکانس 1.8 گیگاهرتز، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز می‌شود. در نسخه بالاتر این دستگاه از پردازنده مدیاتک هلیو P60 و 6 گیگابایت رم استفاده خواهد شد. البته مدلی با 4 گیگابایت حافظه رم با 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی هم به بازار عرضه خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول که قرار است با قیمت 250 دلار در رنگ‌های مشکی، آبی و نقره‌ای به بازار عرضه شود می‌توان با دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.