آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی A5 2017 سامسونگ منتشر شد

هرچند شرکت سامسونگ نسبت به سایر تولید کنندگان گوشی‌های اندرویدی با کمی تاخیر به‌روزرسانی اندروید 8 اوریو را برای محصولاتش ارائه کرد، با این حال این روند در هفته‌های اخیر سرعت بیشتری به خود دیده و بر همین اساس نیز ساعاتی پیش آپدیت اندروید 8 برای گوشی گلکسی A5 2017 منتشر شد.

1

انتشار به‌روزرسانی‌های سیستمی برای گوشی‌های میان رده به ندرت رخ می‌دهد، با این حال شرکت سامسونگ به تازگی روند انتشار  آپدیت اندروید 8 برای گلکسی A5 2017 را آغاز کرده است.

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی A5 2017توجه داشته باشید که این به‌روزرسانی نسخه پیش نمایش و آزمایشی نیست و برای نسخه آنلاک گوشی مذکور قابل دریافت می‌باشد. آپدیت اندروید 8 برای گلکسی A5 2017 با حجم 1.3 گیگابایتی از هم اکنون برای کاربران رومانیایی قابل دریافت است و انتظار داریم که برای سایر رام‌ها نیز به مرور عرضه گردد.

این به‌روزرسانی علاوه بر به ارمغان آورند رابط کاربری Experience 9.0 و برخی قابلیت‌های اندروید 8 اوریو، شامل بسته پچ امنیتی آوریل هم می‌باشد. توصیه می‌شود که پیش از به‌روزرسانی، از اطلاعات مهم گوشی فایل بک‌آپ تهیه کنید. علاوه بر آن بایستی پس از به‌روزرسانی، به صورت دستی برنامه‌هایی مانند Samsung Pay Samsung Internet Samsung Notes و E-mail را به آخرین نسخه ارتقا دهید.

برای دریافت آپدیت اندروید 8 اوریو برای گلکسی A5 2017 مسیر روبرو را دنبال کنید: تنظیمات > (بیشتر) > درباره دستگاه > به‌روزرسانی نرم افزار > به‌روزرسانی

قبل از شروع فرآیند ارتقا از طریق اینترنت توصیه می‌شود از شبکه Wi-Fi مناسبی استفاده کنید تا از اعمال هزینه‌های غیرمعمول توسط شرکت مخابراتی جلوگیری گردد. از شارژ بودن باتری (بیش از 50درصد) و حافظه کافی (حداقل 1.3 گیگابایت) اطمینان حاصل کنید و در نهایت باتری را در حین فرآیند ارتقا خارج نکنید.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. Amirhossin می‌گوید

    چطور بروز کنم