اچ‌تی‌سی U12 پلاس در چهار رنگ و با قیمت بالا عرضه خواهد شد

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی در صدد است که با عرضه یک گوشی رده بالا در سال 2018 تمامی توان خود را برای موفقیت آن به کار گیرد. البته شاید با اطلاع یافتن از ویژگی‌های جدید آن، چندان به موفقیت آن امیدوار نشوید. با فارنت همراه باشید…

0

گوشی معرفی‌نشده U12 پلاس که انتظار می‌رود تنها گوشی هوشمند رده‌بالای اچ‌تی‌سی در سال 2018 باشد، در اوایل ماه بعد، روز دوم خرداد به صورت رسمی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. تا آن موقع، جزئیاتی جدیدی از گوشی U12 پلاس در اختیار داریم که می‌خواهیم آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

بر اساس سخنان رولان کوانت که در گذشته اطلاعات دقیقی را قبل از ارائه رسمی، منتشر کرده است، گوشی اچ‌تی‌سی U12 پلاس حداقل در اروپا با چهار رنگ مختلف عرضه می‌شود. این رنگ‌ها شامل مشکی، بنفش، صورتی مایل به قرمز و نیمه‌شفاف خواهد بود. همانطور که در جریان هستید، گوشی اچ‌تی‌سی U11 پلاس هم که در نوامبر سال گذشته معرفی شد، دارای یک رنگ‌بندی نیمه‌شفاف بود که سخت‌افزار درونی گوشی را به نمایش می‌گذاشت. در کل می‌توان گفت که مدل نیمه‌شفاف U12 پلاس می‌تواند شما را هیجان‌زده کند.

رنگ شفاف گوشی HTC U11+
رنگ شفاف گوشی +HTC U11

گزارش‌ها حاکی از آن است که U12 پلاس یک گوشی ارزان‌قیمت نیست اما این قضیه نمی‌تواند غافل‌گیرکننده باشد چون هیچ‌کدام از گوشی‌های رده‌بالای اچ‌تی‌سی ارزان نبوده‌اند و البته که انتظاری نداریم گوشی U12 پلاس سنت‌شکنی کند. ظاهرا این گوشی از تمام ویژگی‌هایی که به آن اجازه عرضه اندام در بین سایر پرچمداران اندرویدی بدهد را در اختیار دارد. پرچمدار سال 2018 اچ‌تی‌سی دارای یک پردازنده قدرتمند اسنپ‌دراگون 845، صفحه 6 اینچی با حاشیه‌های باریک، 6 گیگابایت حافظه رم، قابلیت ضدآب بودن و یک باتری 3500 میلی‌آمپری خواهد بود.

برخلاف گوشی U11 پلاس که هیچ‌گاه به صورت رسمی در ایالات متحده منتشر نشد، U12 پلاس قرار است تقریبا در تمامی ایالات این کشور رسما به فروش برسد. چندی پیش بود که این گوشی برای مدت کوتاهی در وب‌سایت ورایزون لیست شد و می‌توانیم مطمئن باشیم که حداقل یک فروشگاه قصد فروش آن را دارد. به زودی و با معرفی رسمی گوشی U12 پلاس، شما را با اطلاعات جدید از این گوشی همراهی خواهیم کرد. نظر شما در مورد جدیدترین پرچمدار شرکت اچ‌تی‌سی چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.