تصاویر می 7 شیائومی با بریدگی صفحه‌نمایش درز کرد

به نظر می‌رسد که بریدگی نمایشگر کم کم در حال تبدیل شدن به یک استاندارد در دسته گوشی‌های بالا رده اندرویدی است و شیائومی نیز برای جا نماندن از این قافله گوشی می 7 را با این خصلت طراحی کرده است.

1

شرکت شیائومی را می‌توان جزو اولین کمپانی‌های تولید کننده گوشی همراه دانست که به استفاده از نمایشگر‌های بدون حاشیه روی آورد. دو نسل از سری می میکس دارای نمایشگر تقریبا بدون حاشیه هستند، با این جایگاه دوربین سلفی همیشه وقت مشکل ساز بوده است. به نظر می‌رسد شرکت چینی تا دستیابی به سبک طراحی ایده‌آل‌تری قصد دارد از نمایشگرهای بدون حاشیه و البته دارای بریدگی در محصولاتش استفاده کند. در همین راستا به تازگی تصاویری از گوشی می 7 شیائومی به بیرون درز پیدا کرده که به نظر می‌رسد اولین محصول شرکت چینی با این ویژگی می‌باشد.

بر این اساس به وضوح مشاهده می‌شود در طراحی گوشی می 7 شیائومی که انتظار داریم اواخر ماه جاری معرفی گردد، از آیفون X الگوبرداری شده است. نه تنها پنل جلویی دستگاه، بلکه قاب پشتی و حتی نوع چینش و فریم دوربین دوگانه هم همانند چیزی است که پیش‌تر در آیفون 10 مشاهده کرده‌ایم. هرچند به نظر می‌رسد که در قاب پشتی این محصول از سنسور اثر انگشت دایره‌ای شکل استفاده شده، با این حال به دلیل عریض بودن بریدگی نمایشگر، می‌توان حدس زد که در این محفظه علاوه بر دوربین سلفی، سنسور تشخیص چهره هم جای گرفته باشد.

می 7 شیائومی

البته برخی منابع نزدیک به شیائومی فاش کرده‌اند که مدل پلاس این محصول دارای سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر است.

این دستگاه در پنل جلویی فاقد دکمه هوم است بنابراین دارای کلید‌های ناوبری نرم افزاری می‌باشد. اسنپ‌دراگون 845  قلب تپنده شیائومی می 7 خواهد بود؛ این تراشه به نظر می‌رسد با یک رم 8 گیگابایتی همراه باشد و دو مدل با حافظه‌های داخلی 64 و 128 گیگابایتی از آن عرضه شود. در نهایت میدانیم گوشی هوشمند می 7 شیائومی،‌ از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل اندروید اوریو به صورت پیش‌فرض روی آن نصب شده و احتمالا با رابط کاربری MIUI 9.5 رونمایی خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. فرهاد می‌گوید

    شرکتهای بی هویت فقط کارشون کپی برداریه