یک ساندبار با سیستم‌عامل Android TV: حاصل همکاری گوگل و JBL

گوگل با JBL که سابقه درخشانی در تولید تجهیزات صوتی مختف دارد برای ساخت یک ساندبار هم‌پیمان شده‌اند. این ساندبار با نام JBL Link Bar از سیستم عامل Android TV بهره می‌گیرد.

0

ساندبار ساخت دست گوگل و JBL را با نام JBL Link Bar در بازار خواهیم شناخت، این ساندبار نقش یک هاب صوتی را برای اتاق‌پذیرایی ایفا می‌کند. از طرف دیگر به لطف همکاری میان گوگل و JBL، این ساندبار از سیستم عامل Android TV پشتیبانی می‌کند و دستیار صوتی گوگل در این محصول برای گوش دادن به فرمان‌های کاربر تعبیه شده است.

با این حساب می‌توان گفت با ساندبار مجهز و پیشرفته‌ای طرف هستیم که در کنار کیفیت بالای صدا از امکانات ویژه‌ای نیز بهره گرفته است و کمتر ساندباری را می‌توان در بازار یافت که به پای این محصول برسد.

از طرف دیگر با توجه به علاقه گوگل به حضور در میان شرکت‌‌های تولید کننده تجهیزات هوشمند منازل، انتظار می‌رود در آینده شاهد محصولات دیگری از این دست نیز باشیم.

دستیار صوتی تعبیه شده در این ساندبار دامنه عملکردهای بسیار وسیعی دارد و در کنار قابلیت صدور دستورات صوتی برای نحوه اجرای فایل‌ها و برنامه‌های یوتیوب می‌تواند در صورت خاموش بودن تلویزیون، فایل‌های موسیقی را اجرا کند.

گوگل مدعی است ساندبار JBL Link Bar از طریق کابل اچ‌دی‌ام‌آی قابلیت اتصال به دستگاه‌های دیگر را دارد و در کنار تعامل با دستورات صوتی کاربر قادر است به سایر تجهیزات الکترونیک چند‌رسانه‌ای منزل مانند کنسول‌های بازی نیز برای پخش صدا متصل شود.

در حین معرفی این ساندبار گوگل اشاره‌ای از قیمت آن نکرده است اما JBL که وظیفه ساخت این محصول را برعهده دارد متذکر شد که تا پاییز امسال این ساندبار جدید راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

 

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.