تصویر وان‌پلاس 6 در دو رنگ مشکی و سفید درز کرد

به تازگی تصاویری از دو نسخه مشکی و سفید گوشی وان‌پلاس 6 منتشر شده است که به نظر می‌رسد طرح نهایی باشد؛ چراکه فرد استفاده کننده از این گوشی‌ها مدیرعامل وان پلاس است!

0

در چند وقت اخیر شاهد درز شایعات متعددی پیرامون ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری پرچم‌دار جدید شرکت وان پلاس بوده‌ایم، با این حال این بار تصویر واقعی وان‌پلاس 6 توسط مدیرعامل شرکت چینی منتشر شده است.

داستان از این قرار است که کمپانی وان پلاس به تازگی گردهمایی کوچکی به منظور بررسی نحوه فعالیت در بازار هند با برخی از بازیگران و هنرمندان مطرح این کشور در دهلی برپا کرده است. فارغ از حواشی برگزاری این مراسم، تصویری از مدیرعامل وان پلاس به همراه بازیگر مطرح هندی، آمیتاب باچان، منتشر شده که در حال استفاده از دو گوشی ناشناس هستند. احتمالاً این گوشی پرچم‌دار بعدی وان پلاس است، با این حال نمی‌توان در رابطه با نام دقیق آن اظهار نظر کرد، چراکه برخی از آن به عنوان نسخه سفید رنگ و ارتقا یافته OnePlus 5T یاد می‌کنند و برخی معتقد هستند که گوشی مرموز همان وان‌پلاس 6 است.

وان‌پلاس 6

به هر حال به وضوح مشاهده می‌شود که در قاب پشتی گوشی‌های موجود در تصویر دو سنسور با چینش عمودی شکل تعبیه گردیده که زیر آن‌ها سنسور اثر انگشت بیضی شکل قرار گرفته است. ترکیبی که پیش‌تر مشابه آن را در گلکسی اس 9 هم مشاهده کرده‌ایم. به هر حال به نظر می‌رسد این گوشی دارای شاسی فلزی است، با این حال قاب پشتی به وسیله پوشش شیشه‌ای تقویت شده است.

وان‌پلاس 6

بر اساس اطلاعات از پیش درز کرده، مدانیم گوشی وان‌پلاس 6 که قرار است هفته آینده به طور رسمی معرفی گردید، از یک نمایشگر 6.28 اینچی AMOLED با وضوحی برابر 2280 در 1080 پیکسل برخوردار است که 90 درصد قاب جلویی را در کنار یک بریدگی اشغال کرده است.

دوربین‌های اصلی وان پلاس 6 نسبت به نسل قبلی تغییری پیدا نکرده و این محصول همچنان در قاب پشتی میزبان دو سنسور 20 و 16 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.7 است. در سوی دیگر پرچم‌دار جدید شرکت وان‌پلاس دارای دوربین 20 مگاپیکسلی است که بزرگی دیافراگم آن به f/1.7 افزایش یافته است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.