قابلیت‌ پخش ویدئوهای اینستاگرام و فیس‌بوک به واتس‌اپ اضافه شد

کمپانی فیس‌بوک در راستای سیاست یکپارچه کردن قابلیت‌های سرویس‌های زیر نظرش، به تازگی امکان پخش فیلم‌های اینستاگرام و فیس‌بوک در پیام‌رسان واتس‌اپ را فراهم کرده است.

0

پس از آنکه زیر ساخت ارسال استوری اکانت اینستاگرام از طریق واتس‌اپ مهیا شد، این بار کمپانی فیس‌بوک قابلیت مشاهده فیلم‌های موجود در شبکه اجتماعی فیس‌بوک و اینستاگرام را به پیام‌رسان خود اضافه کرده است.

همان‌گونه که در جریان هستید تا پیش از این امکان به اشتراک‌گذاری مستقیم لینک تصویر یا فیلم آپلود شده در اینستاگرام به واتس‌اپ اضافه شده بود، با این حال نسخه iOS این پیام‌رسان اکنون به قابلیت مشاهده مستقیم ویدئو تجهیز گردیده است. به زبان ساده‌تر، برای مشاهده فیلم‌های به اشتراک گذاشته شده در واتس‌اپ از طریق اینستاگرام و فیس‌بوک، دیگر نیاز نیست بر روی لینک کلیک کرده و از محیط برنامه خارج شوید.

پیشتر امکان مشاهده مستقیم فیلم‌های یوتیوب به واتس‌اپ اضافه شده بود. در این به‌روزرسانی علاوه بر قابلیت مذکور، امکان اضافه یا لغو امتیازات ادمین نسبت به دیگر کاربران و اجازه ویرایش موضوع، توضیحات یا آیکون چت‌ها توسط ادمین نیز فراهم شده است. همان‌طور که گفته شد، این ویژگی‌ها در جدیدترین نسخه iOS واتس‌اپ قابل دسترس است و احتمالاً در هفته‌های آینده برای نسخه اندرویدی از راه خواهد رسید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.