اپل مشکل میکروفون آیفون 7 و 7 پلاس را تأیید کرد

اگرچه سرعت انتشار بسته‌های به‌روزرسانی گوشی‌های اپل نسبت به گوشی‌های قدرت گرفته از پلتفرم اندروید بیشتر است، با این حال به همان نسبت هم شاهد وجود باگ‌های نرم‌افزاری بیشتری هم هستیم. به عنوان مثال در آپدیت iOS 11.3 باگی نهفته است که موجب از کار افتادن میکروفون پرچم‌داران سال گذشته اپل می‌گردد.

0

مشکل میکروفون آیفون 7 و 7 پلاس که پس از دریافت آپدیت iOS 11.3 پدیدار می‌شود نه تنها از سوی طیف وسیعی از دارندگان این محصول گزارش شده، بلکه امروز شرکت سازنده نیز وجود آن را تایید کرده است.

البته اپل در اسنادی داخلی مشکل میکروفون آیفون 7 و 7 پلاس را تایید کرده و از نمایندگی‌های مجاز این شرکت خواسته تا با تدابیری به طور رایگان این مشکل را برطرف کنند. بر این اساس تفاوتی نمی‌کند که گارانتی دستگاه تمام شده باشد یا نه چراکه تعمیرکارهای مجاز اپل موظف هستند پس از بررسی موضوع و مطمئن شدن از صحت و سقم وجود مشکل از انجام به‌روزرسانی، اقدام به برطرف کردن رایگان آن نمایند.

در این سند آمده است که در ابتدا از صاحب گوشی خواسته شود تا تمام اتصال‌ها از طریق بلوتوث را قطع نماید. پس از انجام این کار اگر میکروفون در هنگام برقراری تماس خاکستری رنگ باشد و نتیجه مراحل عیب‌یابی عبارت‌های “device could not detect dock” و “accessory not supported” باشد. پس از تایید، مراحل تعمیرات توسط مرکز انجام می‌شود. ساکنین کوپرتینو به طور رسمی به این مشکل اشاره نکرده‌اند و هنوز مشخص نیست که این به‌روزرسانی نرم‌افزاری چگونه موجب بروز چنین مشکل سخت افزاری عمیقی شده است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.