یکی از بهترین اپلیکیشن‌های نقاشی و طراحی اندروید و iOS حالا کاملا رایگان است

Autodesk Sketchbook بهترین یا حداقل یکی از بهترین اپلیکیشن‌های نقاشی و طراحی در سیستم اندروید است و اپلیکیشنی است که بسیار از دارندگان گلکسی تب از آن استفاده کرده‌اند. این اپلیکیشن به تازگی به صورت کاملا رایگان در دسترس خواهد بود.

0

این اپلکیشن امکانات فراوانی را به کاربران ارائه می‌دهد و می‌توان با استفاده از این امکانات که شامل انواع براش‌ها، مدادها و مارکر‌ها می‌شود تصاویری مختلفی را خلق کرد. همچنین این اپلیکیشن توانایی ادیت لایه به لایه را از 3 تا 16 لایه دارد که قابلیتی بسیار حرفه‌ای و جذاب است.

از امکانات دیگر این اپلیکیشن می‌توان به قابلیت میرور کردن و همچنین ضبط تایم‌لپس مراحل طراحی اشاره کرد. پس از ضبط می‌توانید مستقیما از اپلیکیشن ویدئوهای خود را داخل شبکه‌هایی همچون یوتیوب انتشار دهید. تمام این قابلیت‌ها باعث شد که این محصول محبوبیت بالاتری را کسب کند.

Autodesk Sketchbook از ابتدا رایگان بوده و می‌توانستید بدون پرداخت هزینه نسخه معمولی این اپلیکیشن را دانلود کنید. البته برای دسترسی به نسخه حرفه‌ای و همچنین اسکن‌هایی با رزولوشن بالاتر نسخه 2.99 دلاری آن را دریافت کنید. امروز البته این قضیه تفاوت دارد و دیگر لازم نیست که برای دسترسی به امکانات کامل هزینه‌ای را پرداخت کنید و می‌توانید نسخه حرفه‌ای را همین امروز به صورت رایگان دانلود کنید.

اگر علاقه‌مند به طراحی هستید و همچنین یک تبلت اندروید با قلم استایلوس یا آیپد با مداد اپل را در اختیار دارید، پس دیگر بهانه‌ای پیش‌رو نخواهد بود و می‌توانید از امروز شروع به طراحی با حرفه‌ای‌ترین امکانات کنید.

 

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.