آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج سامسونگ منتشر شد

سامسونگ سرانجام آپدیت اندروید اوریو را برای پرچم‌دار سال 2016 خود منتشر کرد. آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 و اس 7 اج نسخه نهم رابط کاربری Samsung Experience را نیز به همراه دارد.

0

همان‌طور که انتظار داشتیم سامسونگ سرانجام آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 و اس 7 اج را منتشر کرد. این دو گوشی که در ابتدا با اندروید 6 عرضه شده بودند سال گذشته آپدیت اندروید 7 و حالا اندروید 8 را دریافت کرده‌اند و انتظار داریم این آپدیت آخرین به‌روزرسانی مهم برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج باشد.

به گزارش کاربران نسخه فیرم‌ور این آپدیت برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج به ترتیب G930FXXU2ERD5 و G935FXXU2ERD5 خواهد بود. این آپدیت از کشور انگلستان شروع شده و انتظار داریم در سایر نقاط دنیا و همچنین برای نسخه دو سیم‌کارته نیز به ‌زودی از راه برسد.

همان‌طور که گفتیم این آپدیت 1.2 گیگابایتی علاوه بر آخرین نسخه اندروید رابط کاربری Samsung Experience 9.0 را نیز که در گلکسی اس 9 دیده بودیم به پرچم‌داران قدیمی سامسونگ می‌آورد. با این حال نباید انتظار داشته باشید تمامی امکانات نرم‌افزاری گلکسی اس 9 را در گلکسی اس 7 نیز شاهد باشیم.

منبع Sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.