قیمت Huawei Y7 Prime 2018 در بازار ایران اعلام شد

هواوی محصول جدید خود Huawei Y7 Prime 2018 را به زودی در ایران عرضه خواهد کرد. حالا هواوی قیمت رسمی این گوشی اقتصادی را برای بازار ایران اعلام کرده است.

0

در سال‌های اخیر، نوآوری توسط برندهای فعال در بازار گوشی‌های هوشمند نظیر سامسونگ و اپل نسبت به گذشته کاهش یافته است. این در حالی است که بازیگران جدید این بازار، با سرعت بالاتری توسط هواوی پیش روی مشتاقان قرار می‌گیرند تا عملکرد خیره‌کننده خود را در بازارهای محلی و بین‌المللی به نمایش بگذارند. در واقع هوآوِی به تدریج موفق شده نقش پیشاهنگی را در نوآوری محصولات بدست گیرد.

هواوی محصول جدید خود Huawei Y7 Prime 2018 را به زودی در ایران عرضه خواهد کرد. این گوشی هوشمند، با قیمت ۱ میلیون و ۹۹ هزار تومان محصولی در دسترس و خوش‌قیمت بوده و در عین حال از طراحی کاملاً چشم‌نواز و پیشرفته‌ای بهره می‌برد. المان‌هایی نظیر صفحه‌نمایش ِ حدود 6 اینچ و FullView هوآوِی، قابلیت‌های متعدد دوربین دوگانه و عملکرد و تجربه کاربری این محصول با آندروید 8، به راحتی در میان بهترین‌های مشاهده شده در این رده قیمتی قرار می‌گیرند تا تجربه همه‌جانبه فوق‌العاده‌ای به کاربران ارائه شود.

Huawei Y7 Prime 2018 به عنوان گزینه اصلی امسال هواوی برای بازار گوشی‌های Entry-Level، محصولی برجسته‌تر در مقایسه با نمونه‌های عرضه شده به بازارها توسط دیگر برندها بوده که مزیت اصلی این محصول مشخص کردن چشم‌انداز و نحوه طراحی آینده گوشی‌های هوشمند است.

صفحه‌نمایش FullView به عنوان استانداردی برای گوشی‌های پایین‌رده

از نیمه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی، صفحه‌نمایش‌های FullView با نسبت ابعاد جدید و حاشیه بسیار کم به سرعت به گزینه‌ای داغ و جذاب در طراحی گوشی‌های هوشمند تبدیل شد. هواوی نیز به عنوان برندی که همواره تمرکز خود را روی طراحی بر اساس تغییر نیازهای مشتریان گذاشته، پیشگام شده و صفحه‌نمایش FullView ِ اختصاصی خود را در پرچمدارهایی نظیر Mate 10 به کار بست تا این محصول خیلی سریع مشتریان را جذب کند. از آن زمان تا کنون، صفحه‌نمایش‌های FullView ِ هوآوِی تقریباً به یک استاندارد برای گوشی‌های هوشمند رده بالای این شرکت تبدیل شده است.

نکته اصلی اینجاست که هواوی اولین برندی است که در ابعاد گسترده صفحه‌نمایش FullView را در دستگاه‌های Entry Level با قیمت مناسب به کار گرفته است. HUAWEI Y7 Prime 2018 صفحه‌نمایش فوق‌العاده ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن HD+ را در بدنه‌ ای که به صورت متداول مانیتور ۵.۵ اینچی در آن جای می گیرد، جای داده که با توجه به نسبت طول به عرض ِ 18 به 9 تصاویر، این صفحه‌نمایش فضای بیشتری را برای نمایش محتوای تصویری در اختیار کاربر خواهد گذاشت. این صفحه‌نمایش در ترکیب با شیشه‌های دو و نیم بُعدی (2.5D) که خمیدگی جزئی در لبه‌ها دارند، باعث شده گرفتن گوشی در دست کاملاً راحت باشد. علاوه بر این، برای اولین‌بار شاهد استفاده از تکنولوژی TAS در دستگاه‌های این رده هستیم که این امر، قرارگرفتن هرچه بهتر گوشی در دست را مشابه با آنچه در پرچمدارهای این برند شاهد هستیم، به همراه خواهد داشت.

منصفانه است که هواوی را پیشتاز استفاده از صفحه‌نمایش‌های FullView در دستگاه‌های پایین‌رده با قیمت مناسب بدانیم که این مهم باعث شده هوآوِی تجربه با کیفیتی از دستگاه‌های گران‌قیمت خود را در اختیار طیف بیشتری از مشتریان قرار دهد. این در حالیست که هوآوی قصد دارد در آینده دستگاه‌های بیشتری را با صفحه‌نمایش FullView عرضه کند.

عکس‌برداری بهتر، همواره همه را جذب می‌کند

دوربین گوشی‌های هوشمند، حالا به یکی از ملاحظات اصلی در هنگام خرید تبدیل شده و حتی بعضی قابلیت‌های دوربین گوشی‌های رده‌بالا، با آنچه در دوربین‌های حرفه‌ای شاهد هستیم، قابل مقایسه هستند. لنزهای Leica که از زمان HUAWEI P9 برای دست‌یابی به عکاسی بهتر، در گوشی‌های هواوی به کار گرفته شدند یک مثال عالی برای این موضوع به حساب می‌آیند.

با این اوصاف، آیا می‌توان مدعی شد دوربین برای یک گوشی هوشمند در این رده قیمتی، کم اهمیت یا حتی بی‌اهمیت است؟ نه، به هیچ وجه. در واقع گرفتن عکس همچنان برای کاربران 2018 HUAWEI Y7 Prime حیاتی به حساب می‌آید. برای برآورده کردن نیازهای کاربران در عکس‌برداری با کیفیت بالا، HUAWEI Y7 Prime 2018 از دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با فلش ِسلفی ِ منطبق‌کننده نور بهره‌مند شده است که به طور خودکار میزان روشنایی را در محیط‌های با نور کم، تنظیم می‌کند. سیستم دوربین، همچنین امکان تنظیم دستی را نیز فراهم کرده تا دست‌یابی به عکس‌های زیبا‌تر و طبیعی‌تر، ممکن شود. این دستگاه، همچنین از ترکیب دوربین دوگانه ۲+۱۳ مگاپیکسلی در پشت مجهز شده تا ایجاد افکت‌های جذاب بوکه با تغییر میزان گشودگی دیافراگم را برای ثبت تمامی لحظات زیبا با عکس‌های چشم‌نواز، فراهم کند.

HUAWEI Y7 Prime 2018 علاوه بر این به کاربر امکان فوکوس مجدد، پس از به ثبت رسیدن تصویر را خواهد داد تا پرتره‌هایی با کیفیت استودیویی را با جزئیات چشمگیر ثبت کنید. دوربین پشتی نیز از مجموعه‌ای از پنج لنز اپتیکال دقیق برای ثبت بهترین سطح جزئیات تشکیل شده است. علاوه بر این، دوربین‌های این گوشی هوشمند به المان‌های لنز شیشه‌ی آبی که در واقع یک نوع فیلتر مادون قرمز (IR) است، مجهز شده‌اند تا در شب‌هنگام نیز بهترین پرتره ممکن را با پس‌زمینه عالی ایجاد کنند.

تجربه کاربری روان‌تر و هوشمندتر

از آغاز حیات گوشی‌های هوشمند، افراد به‌طور بی‌وقفه در حال بهبود تکنولوژی و هوشمندتر کردن گوشی‌های هوشمند بوده تا دست‌یابی به تجربه کاربری بهتر ممکن شود. HUAWEI Y7 Prime 2018 از رابط‌کاربری EMUI 8.0 برپایه اندروید ۸.۰ اوریو بهره‌مند شده تا بهترین مزایای حاصل از تلفیق سخت‌افزار و نرم‌افزار را پیش روی کاربران قرار داده و تجربه‌ای روان‌تر و مطلوب‌تری را ارائه دهد. با استفاده از الگوریتم‌های یادگیری ماشین هواوی، این دستگاه رفتارها و عادت‌های کاربران را فراگرفته تا عملکرد بهتر گوشی را به همراه آورد.

HUAWEI Y7 Prime 2018 همچنین از روش‌های مختلف برای بازکردن قفل گوشی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند بین گزینه فیس آنلاک (باز کردن قفل از طریق تطابق چهره) یا اسکن تشخیص اثرانگشت، گزینه دلخواه خود را انتخاب کنند. با تجهیز به الگوریتم تشخیص چهره توسعه یافته برپایه هوش مصنوعی، این دستگاه می‌تواند به طور خودکار به شناسایی نقاطی از چهره انسان اقدام کرده و تطابقی با دقت بالا را برای بازکردن قفل گوشی در کسری از ثانیه، عملی سازد. HUAWEI Y7 Prime 2018 علاوه بر این، از تکنولوژی Fingerprint 4.0 (نسخه چهارم تکنولوژی اثرانگشت هواوی) بهره می‌برد که امکان بازکردن قفل را در کم‌تر از ۰.۳۵ ثانیه برای کاربر فراهم کرده تا تجربه کاربری بهتری را در میان گوشی‌های هوشمند هم‌رده به همراه داشته باشد.

HUAWEI Y7 Prime 2018 به عنوان یک گوشی هوشمند پایین‌رده و ارزان‌قیمت، برتری خود را در استفاده از صفحه‌نمایش ِFullView، قابلیت‌های بی‌نظیر دوربین، کارایی عمومی قدرتمند و تجربه کاربری بسیار خوب، به ثبت رسانده است. با بهره‌مندی از صفحه‌نمایش جذاب و چشم‌نواز ِ FullView، قابلیت‌های بهبودیافته دوربین دوگانه HD و دوربین جلوی مجهز به فلش سلفی ِمنطبق‌کننده میزان روشنایی با نور محیط و عملکرد فوق‌العاده در پرتو استفاده از اندروید ۸.۰ و رابط‌کاربری EMUI 8.0، این دستگاه تجربه استثنایی را در تمامی زمینه‌ها در کنار ارزش خرید فوق‌العاده، ارائه می‌دهد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.