ال‌جی G7 ThinQ به اسپیکر بسیار قدرتمند و سیستم صوتی پیشرفته مجهز خواهد بود

در ادامه انتشار رسمی قابلیت‌های پرچم‌دار آینده ال‌جی G7 ThinQ حالا قابلیت‌های صوتی این پرچم‌دار اعلام شده است. ال‌جی بلندگوهایی بسیار قوی و مبدل صوتی Quad DAC را برای این گوشی در نظر گرفته است.

0

درحالی‌که اکثر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مثل اپل، هواوی، گوگل، اچ‌تی‌سی و … جک هدفون را از پرچم‌دارانشان حذف کرده‌اند ال‌جی کاملاً برعکس یک مبدل صوتی و آمپلی‌فایر داخلی قدرتمند را نیز در یکی دو سال اخیر در پرچم‌دارانش قرار داده است. اما تمرکز ال‌جی روی صدا معمولاً به خروجی هدفون ختم می‌شد. حالا G7 ThinQ قرار است این ماجرا را عوض کند.

پرچم‌دار آینده ال‌جی جی 7 یا G7 ThinQ به بلندگوی Boombox مجهز خواهد بود که به گفته ال‌جی 6 دسی‌بل صدای بلندتری را تولید خواهد کرد که بیس دوبرابر بیشتری نیز خواهد داشت. ال‌جی این اسپیگر را درون گوشی قرار داده و از فضای خالی درون گوشی به عنوان یک اتاقک رزونانس استفاده کرده است. اگر تاکنون در سالن اپرا حضور داشته‌اید می‌دانید که چطور از معماری و ساخت برای افزایش حجم صدا استفاده می‌شود و ویژگی اتاقک رزونانس نیز همین است. به گفته ال‌جی این فضا ده برابر نسبت به سایر گوشی‌ها بیشتر است و به این ترتیب چه حجم و چه کیفیت صدای خروجی باید عالی باشد.

قابلیت دوم صدای فراگیر DTS:X 3D است که در سال 2016 برای بازسازی صدای سه‌بعدی در سینمای خانگی طراحی شد. این قابلیت در G7 ThinQ با هدف ایجاد صدای فراگیر از طریق جک هدفون کاربرد دارد. به این ترتیب تماشای فیلم‌ها و سریال‌های با هدفون در جی 7 باید تجربه لذت‌بخشی باشد.

سرانجام ال‌جی مبدل صوتی (DAC) پیشرفته خود را نیز که با همکاری شرکت ESS ساخته شده در G7 ThinQ حفظ کرده است. اگر یک هدفون پیشرفته دارید بی‌شک تفاوت کیفیت صدا بین خروجی هدفون جی 7 و سایر پرچم‌داران را احساس خواهید کرد. ال‌جی می‌گوید اعوجاج صوتی در این خروجی هدفون تنها 0.0002 درصد است. اگر هدفون شما با امپدانس بالا برای استفاده با آمپلی‌فایر طراحی شده باز هم احتمالاً آمپ داخلی جی 7 قادر به درایو کردن آن خواهد بود. جی 7 همچنین از فرمت MQA نیز پشتیبانی می‌کند که با هدف کاهش حجم سایز فایل‌های lossless طراحی شده است.

به هر حال چیزی تا رونمایی رسمی از G7 ThinQ باقی نمانده و ال‌جی قصد دارد پس فردا 12 اردیبهشت پرچم‌دار خود را رونمایی کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.