گوگل اپلیکیشن مستقل Google Tasks را برای یادآوری کارها منتشر کرد

شرکت گوگل در کنار طراحی جدید سرویس پست الکترونیکی جیمیل حالا اپلیکیشن Tasks را به عنوان یک اپلیکیشن مستقل و جداگانه برای یادآوری وظائف و رویدادها در دو نسخه iOS و اندروید عرضه کرده است.

0

اپلیکیشن Tasks گوگل صرفا پیش از این در قالب سرویس پست الکترونیکی جیمیل و از طریق تقویم گوگل در دسترس کاربران بود.

با استفاده از اپلیکیشن Tasks گوگل شما می‌توانید کارها و وظائف و حتی ریزکارهای تحت مجموعه آنها را تعیین کنید و زمان خاص آنها را تعیین کنید تا در زمان مقرر از طریق این اپلیکیشن به شما یادآوری شود. حالا به سادگی با کشیدن و رها کردن یک ایمیل از محیط جیمیل به محیط تسکز می‌توانید یک کار جدید تعیین کنید.

اپلیکیشن Tasks

این اپلیکیشن همچنین این امکان را می‌دهد که به کارها و وظائف تعیین شده با توجه به زمان‌های مقرر از روی تقویم گوگل دسترسی داشته باشید.

اپلیکیشن Tasks گوگل کاملا از طراحی و استایل گوگل بهره می‌برد که پر از فضای سفید خالی و فونت سنس گوگل است. این طراحی تقریبا متفاوت از طراحی سایر اپ‌های معمول گوگل است که احتمالا می‌تواند نشانه‌ای از آغاز استفاده از سبک طراحی آنچه که آن را Material Design 2 می‌خوانند باشد که گوگل مدتی است در حال کار کردن بی‌سروصدا بر روی آن است.

دانلود اپلیکیشن گوگل تسکز | Google Tasks

نسخه اندروید اپلیکیشن گوگل تسکز را می‌توانید از اینجا در گوگل‌پلی و نسخه iOS این اپلیکیشن را اینجا از آی‌تونز دانلود و نصب کنید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.