طعنه به پلی‌استور گوگل و تصاویر پرتره سایر گوشی‌ها در ویدئوهای تبلیغاتی جدید اپل

شرکت اپل به تازگی دو کلیپ تبلیغاتی کوتاه منتشرکرده که امیدوار است با آن‌ها از مهاجرت روز افزون کاربران iOS به پلتفرم اندروید جلوگیری کند.

1

ساخت ویدئوهای تبلیغاتی که در آن دیگر رقبا را به سخره گرفته شود میان کمپانی‌های فناوری امری مرسوم محسوب می‌شود و این بار دو ویدئو تبلیغاتی اپل ، امنیت برنامه‌های گوگل پلی و ضعف گوشی‌های اندرویدی در ثبت تصاویری پرتره را هدف قرار داده است.

در اولین ویدئو تبلیغاتی اپل، یک فروشگاه نرم‌افزاری با اپ‌استور مقایسه شده است. از آنجا که فروشگاه نرم‌افزاری مایکروسافت این روزها اوضاع خوبی ندارد، بدون شک هدف اصلی اپل گوگل پلی بوده است.

در این کلیپ مشاهده می‌شود که فردی با انتخاب یک اپلیکیشن از یک بازار (گوگل پلی) با انفجار روبه‌رو می‌شود که مقصود از آلوده بودن آن برنامه است؛ با این حال همان فرد برنامه‌ای را در سلامت کامل می‌تواند از اپ‌استور دریافت کند.

هرچند به طور کلی فروشگاه اپ‌استور به لحاظ قدمت امنیتی بیشتری نسبت به گوگل پلی دارد، با این حال گوگل در سال گذشته سیستم تضمین امنیتی تحت عنوان Google Play Protect را راه اندازی کرده است که به میزان زیادی امنیت برنامه‌های موجود را بالا رده است.

در دومین ویدئو تبلیغاتی اپل نیز مشاهده می‌شود که فردی با یک گوشی دیگر (اندرویدی) سعی در ثبت تصویر با افکت بوکه در شرایط نوری مختلف دارد که با مشکل مواجه می‌شود، اما فردی دیگر به راحتی در ژست‌های مختلف می‌تواند با افکت‌های مختلف به صورت پرتره با آیفون عکس‌هایی ثبت کند.

البته این ویدئو تبلیغاتی اپل نیز کمی از واقعیت دور است، چراکه بسیاری از گوشی‌های اندرویدی به مراتب می‌توانند تصاویری به مراتب بهتر و باکیفیت‌تر از آیفون ثبت کنند!

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ناشناس می‌گوید

    با اون دوربین آشغالش آیفون 8 اصلا دوربینش در برابر نوت 8 خیلی افتضاحه