درز تصویر رندر شده رسمی LG G7 ThinQ که آن را در تمامی زوایا به تصویر کشیده است

تقریبا یک هفته تا رونمایی از پرچمدار بعدی شرکت ال‌جی یعنی LG G7 ThinQ باقی مانده اما خوب یا بد تقریبا باید گفت ال‌جی دیگر چیزی برای رونمایی در روز مراسم ندارد چرا که با وجود انتشار و درز تمام چیزهای لازم از این گوشی دیگر چیزی برای ال‌جی باقی نگذاشته است و حاالا امروز نوبت به تصاویر رسمی LG G7 ThinQ رسیده است.

0

تصاویر رسمی گوشی LG G7 ThinQ  که این گوشی را از تمامی زوایا به تصویر کشیده است امروز در قالب یک تصویر، مطابق معمول از سوی افشاگر مشهور محصولات فناوری یعنی Evan Blass در صفحه توئیتر او منتشر شده است.

اگر چه پیش از این نیز تصاویر بسیاری از گوشی هوشمند LG G7 ThinQ منتشر شده بود اما تصویر امروز همانطور که گفتیم حداقل دیگر چیزی برای فهمیدن از طراحی این گوشی هوشمند باقی نمی‌گذارد و حتی برخی گزارش‌های منتشر شده در خصوص وجود دکمه اختصاصی Google Assistant در لبه کناری آن را تائید می‌کند که در سمت چپ گوشی دیده می‌شود.

تصاویر LG G7 ThinQ

دکمه اختصاصی Google Assistant در لبه سمت چپ LG G7 ThinQ  با توجه به گزارش‌های منتشر شده طبیعتا برای فراخوانی دستیار مجازی گوگل تعبیه شده که پیش از این به طور مثال سامسونگ از این دکمه اختصاصی برای فراخوانی دستیار البته اختصاصی خود یعنی بیکسبی استفاده کرده است.

تصاویر LG G7 ThinQ که پیش از این درز کرده بود از وجود 5 رنگ برای پرچمدار ال‌جی حکایت داشت و حتی در برخی از آنها وجود بریدگی بالای صفحه‌نمایش پنهان مانده بود اما حالا با وجود این تصاویر می‌توان دیگر حضور آن را که پس از عرضه آیفون ایکس رواج عجیبی یافته قطعی دانست.

با وجود اینکه در ابتدای مطلب گفتیم که ال‌جی دیگر چیزی برای رونمایی ندارد اما امیدواریم با توجه به تصمیم ال‌جی برای استفاده از دنباله ThinQ در نام پرچمداران خود که اشاره به هوش مصنوعی دارد شاهد ویژگی‌ها و قابلیت‌های جالبی در گوشی هوشمند G7 باشیم که به جذابیت مراسم رونمایی از این گوشی هوشمند اضافه کند.

منبع Twitter
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.