درز تصاویر رندر شده رسمی گلکسی A6 پلاس سامسونگ؛ سنت‌شکنی در طراحی!

به تازگی تصاویری از گوشی گلکسی A6 پلاس شرکت سامسونگ به بیرون درز کرده و در صورت حقیقی بودن، شاهد آن هستیم که شرکت کره‌ای روند حذف دکمه فیزیکی از گوشی‌های میان‌رده را هم آغاز کرده است.

1

شرکت سامسونگ خانواده گلکسی A را جایگزین گوشی‌های سری مینی کرده است و این رویه با دنبال کردن دو مقوله سخت افزار قدرتمند در کالبد یک میان رده صورت گرفته است.به نظر می‌رسد این خانواده به زودی عضو جدید به نام گلکسی A6 پلاس هم خواهد داشت که به تازگی تصاویر رندر شده آن به بیرون درز کرده است.

گلکسی A6 پلاس

اگر صحت و سقم این تصاویر تایید شود، شاهد آن خواهیم بود که در این محصول هم از نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر 18.5:9 استفاده شده است. به علت استفاده از طراحی تمام، صفحه اسکنر اثر انگشت به پنل پشتی منتقل شده است. به طور کلی می‌توان طراحی گلکسی A6 پلاس سامسونگ را تلفیقی از قاب پشتی سری گلکسی جی و قاب جلویی و نمایشگر کم حاشیه سری A دانست.

گلکسی A6 پلاس

البته برخلاف گلکسی A8، در این محصول شاهد به کار گیری از دوربین دوگانه خواهیم بود که سنسور اثر انگشت در زیر آن تعبیه شده است.

گوشی گلکسی A6 پلاس مانند گلکسی J8 دارای چیپست اسنپ‌دراگون 625 خواهد بود و مدل عادی نیز به پردازنده اگزینوس 7870 تجهیز شده است. مدل پلاس به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز خواهد شد. این در حالی است که نسخه معمولی از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بهره‌مند می‌برد. هر دو مدل ذکر شده اندروید اوریو را به صورت پیش‌فرض اجرا خواهند کرد.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی‌ها که قرار است از اواخر سال جاری در رنگ‌بندی سفید، مشکی، طلایی و آبی متالیک به بازار عرضه شود، می‌توان پورت micro-USB و جک 3.5 میلی‌متری خروجی صدا اشاره کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. حسینی می‌گوید

    با سلام و خسته نباشید دوربین پشتی و قشنگی جی 7 پرو 2017 زیباتر از ای 8 2018 هست سامسونگ کاش دوربین پشتی را کوچکتر و ظریفتر میکرد و بطرف بالا و چپ و راست دوربین پشتی را تعبیه میکرد که خوشگلتر و ظریفتر دیده میشد …..تشکر