اینستاگرام در حال طراحی جدید برای تب اکسپلور است

در ادامه سیر تغییر و تحولات اپلیکیشن اینستاگرام، امروز اسنادی به دست آماده که نشان می‌دهد کمپانی توسعه دهنده مشغول بازطراحی بخش اکسپلور این شبکه اجتماعی می‌باشد.

0

در یکی دو سال اخیر شاهد افزوده شدن ویژگی‌های متعددی به اپلیکیشن موبایلی اینستاگرام بوده‌ایم، اما رابط کاربری آن به جز یک عوض شدن رنگ تغییر چندانی را به خود ندیده است؛ البته به نظر می‌رسد که این روند به زودی تغییر پیدا خواهد کرد، چراکه برخی کاربران از هم‌اکنون مشغول کار با چینش جدید تب اکسپلور اینستاگرام هستند.

اگر شما نیز یکی از استفاده کنندگان اینستاگرام باشید، بدون شک در جریان هستید که در بخش اکسپلور می‌توانید بر اساس معیارهای خاصی از جمله علاقه‌مندی‌ها یا منطقه زندگی پست‌های کاربران دیگر را ببینید که در این میان بیشترین سهم به پست‌های افرادی که به دلیل دریافت لایک یا کامنت زیاد اصطلاحا ترند شده‌اند” تعلق دارد.

البته به نظر می‌رسد این بخش یعنی تب اکسپلور اینستاگرام در آینده‌ای نزدیک یک به‌روزرسانی بزرگ دریافت خواهد کرد و نمایش تصاویر این بخش طبق معیارهای دیگری همچون هشتک‌های محبوب هم صورت خواهد گرفت.

تب اکسپلور اینستاگرام

طبق اسکرین شات منتشر شده از سوی TechPP که مربوط به نسخه باز طراحی شده تب اکسپلورر در اینستاگرام است، به وضوح مشاهده می‌شود که زین پس تصاویر در یک ابعاد یکسان و در ردیف‌های یکدست نمایش داده می‌شوند و در سوی دیگر پیش نمایشی از استوری‌ها با ابعاد بزرگتر نیز در بالای صفحه قرار خواهد گرفت.

البته منبع خبر معتقد است که این طرح جدید تب اکسپلور اینستاگرام مراحل تست خود را در حال سپری کردن است و ممکن است توسط همه قابل استفاده نباشد؛ کما آنکه احتمال نهایی نشدن آن هم وجود دارد.

 

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.