درز تصاویر رندر شده رسمی LG Stylo 4 با نقش‌آفرینی قلم استایلوس!

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که به زودی می‌توانیم انتظار رونمایی از یک گوشی مقرون‌بصرفه دیگر از ال‌جی را داشته باشیم. گوشی هوشمند LG Stylo 4 که با توجه به تصاویر منتشر شده احتمالا اپراتور کریکت در ایالات متحده آن را عرضه خواهد کرد.

0

گوشی LG Stylo 4

سال گذشته بود که اپراتور مخابراتی کریکت گوشی هوشمند LG Stylo 3 را معرفی کرد و حالا تصاویر منتشر شده حکایت از آن دارد که می‌توانیم انتظار معرفی گوشی LG Stylo 4 را به عنوان جانشین آن داشته باشیم.

از تصویر منتشر شده گوشی LG Stylo 4 چنین بر می‌آید که با یک گوشی با طراحی جذاب روبرو هستیم که جای خالی دکمه هوم در صفحه اصلی آن مشهود است و از حاشیه صفحه‌نمایش باریکی برخوردار است اگر چه کاراکتر اصلی سری استایلو ال‌جی یعنی قلم هوشمند استایلوس در این تصویر رندر شده درز کرده دیده نمی‌شود اما می‌توان اطمینان داشت که به همراه این گوشی هوشمند حاضر خواهد بود.

اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند تاکنون درز نکرده اما می‌توان انتظار داشت که گوشی LG Stylo 4 از مشخصات فنی بهتری نسبت به نسل قبلی خود برخوردار باشد.

گوشی هوشمند LG Stylo 3 (تصویر بالای مطلب) از پردازنده 1.4 گیگاهرتزی چهارهسته‌ای اسنپ‌دراگون 425 کوالکام، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی، صفحه‌نمایش 5.7 اینچی اچ‌دی (720p)، باتری 3200 میلی‌آمپرساعتی و اندروید 7 نوقا برخوردار بود و انتظار می‌رود در گوشی LG Stylo 4 شاهد بهبود قابل توجهی در این مشخصات به عنوان جانشین استایلو 3 باشیم.

شو.اهد نشان می‌دهد چیزی تا زمان رونمایی از این گوشی هوشمند باقی نمانده و به زودی می‌توانیم شاهد رونمایی و معرفی گوشی هوشمند LG Stylo 4 باشیم. در عین حال از عرضه این گوشی هوشمند در سایر بازارهای جهانی اطلاعی در دست نیست.

منبع AndroidHeadlines
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.