قابلیت تکمیل خودکار عبارت جستجو در گوگل روزانه 200 سال در زمان تایپ کاربران صرفه‌جویی می‌کند

گوگل با اشاره به تحقیقات و برآورد صورت گرفته داخلی در این شرکت اعلام کرد که قابلیت تکمیل خودکار عبارت جستجو (Google Search Autocomplete) روزانه تقریبا بیش از 200 سال در زمان کاربران در هنگام تایپ صرفه‌جویی می‌کند و به میزان 25 درصد تایپ کاربران در هنگام جستجوی آنلاین را کاهش می‌دهد.

0

گوگل غول جستجوی اینترنتی جهان با اعلام این مطلب تاکید کرده است که نتایج حاصل از قابلیت تکمیل خودکار عبارت جستجو در گوگل، “پیش‌بینی” موتور جستجوی گوگل از عبارت مورد نظر بوده و برای حدس زدن عبارت مورد نظر طراحی شده‌اندو “پیشنهاد و توصیه” گوگل برای جستجو در مورد عبارت تکمیل شده نیستند.

گوگل همچنین تصریح کرده که قابلیت تکمیل خودکار عبارت جستجو قابلیتی کامل نیست و گهگاه می‌تواند به آنچه که گوگل آنها را پیش‌بینی‌های نامناسب می‌پندارد منجر شود و گوگل کاربران را تشویق به گزارش عبارات پیش‌بینی‌شده‌ای می‌کند که اطمینان دارند در خصوص آن عبارات نباید پیش‌بینی شده و نمایش داده شود حتی اگر بودن یا نبودن آن عبارت پیش‌بینی شده در جستجوهای صورت گرفته تأثیری نداشته باشد.

قابلیت تکمیل خودکار عبارت جستجو

منطقه خاکستری قابلیت تکمیل خودکار عبارت جستجو در گوگل!

آنچه که گوگل آن را پیش‌بینی نامناسب می‌داند در واقع یک منطقه خاکستری است که گوگل تمایلی به صحبت در مورد آن ندارد و فعلا به اینکه کاربران آنها را گزارش کنند اکتفا کرده چرا که ممکن است نتایجی که این قابلیت جستجوی گوگل پیش‌بینی می‌کند احتمال دارد اتفاقا نتایجی باشد که بسیار مورد نظر کاربران است.

در هر حال جستجو همچنان محصول پرچمدار غول اینترنتی جهان یعنی گوگل به حساب می‌آید که این شرکت را به این روز رسانده و مرکز مدل تجاری گوگل در بخش تبلیغات به حساب می‌آید و این شرکت را به باارزش‌ترین شرکت در تمامی صنایع تبدیل کرده است. همین چیزهاست که باعث می‌شود انتظار داشته باشیم گوگل همچنان به انجام اقدامات گسترده برای پشتیبانی از بخش جستجو و بهبود هرروزه جستجوی کاربران  ادامه دهد.

منبع AndroidHeadlines
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.