بررسی ویدئویی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس جدیدترین پرچم‌داران سامسونگ هستند که حالا به بازار کشورمان نیز عرضه شده‌اند. در بررسی ویدئویی گلکسی اس 9 سعی کرده‌ایم تمامی مزایای و معایب این دو گوشی را در پنج دقیقه برایتان بازگو کنیم. با فارنت همراه باشید.

2

پس از بررسی متنی و بررسی دوربین حالا نوبت به بررسی ویدئویی گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس کهکشانی‌های جدید سامسونگ رسیده است. این دو گوشی با وجود تغییرات اندک نسبت به نسل قبل حالا اکثر مشکلات و گله‌های کاربران را برطرف کرده و می‌توان آن‌ها را یک تجربه ناب اندرویدی از سامسونگ دانست.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس کماکان طراحی جذابی دارند، عملکرد عکاسی و فیلم‌برداری این دو گوشی از بهترین‌هاست، صفحه‌نمایش Super AMOLED سامسونگ کماکان بهترین است و سرعت و عملکرد گوشی‌ها نیز بی‌نقص خواهد بود. در عوض شاید یک دوربین سلفی بهتر و یا باتری با دوام شارژ کمی بهتر می‌توانست لقب بهترین گوشی اندرویدی حال حاضر را بی‌چون و چرا برای این گوشی ثبت کند.

گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس با قیمت جهانی مشابه سال گذشته به بازار عرضه شده‌اند. این دو گوشی حالا در سه رنگ مشکی، خاکستری و بنفش وارد بازار کشورمان شده‌اند و اگر به دنبال یک پرچم‌دار هستید گزینه‌های بسیار خوبی هستند. با این‌حال از آن‌جا که هواوی پی 20 پرو و اکسپریا XZ2 نیز در راهند شاید بهتر باشد برای مقایسه کمی بیشتر صبر کنید. مانند همیشه می‌توانید انتظار داشته باشید بررسی این پرچم‌داران را نیز در فارنت بخوانید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. رحیم بصیـــــــــر می‌گوید

    از اینکه بیشتر از نوشتن یک متن وقت کرفت پوزش می طلبم . دقایقی رو به جواب یک تلفن اظطراری گذروندم .

  2. رحیم بصیـــــــــر می‌گوید

    سلام .
    با تمام ارادت و علاقه ای که به خالقین و ب سایت GOOGLE دارم و به کار این عزیزان ارزش فراوان قائل هستم و
    همیشه ودر همه جای زندگی خودم حسشون میکنم ” ازاین که وقت پر ارزش جوانان را به بازی ویا دیدن بازی های
    کامپیوتری مشغولشون میکنند عصبی میشم واقعا حیف نیست !
    شاید دلیلشون این باشه که برای رفع خستگی زیاد هم بد نباشه دقایقی رو به بازی سر گرم بشوند .
    ما انسان ها متفاوت از نظر خلق وخوی درونمون هستیم ولی در یک مورد کاملا مشابه یکدیگریم وآن تمایل به بد پذیری بیشتـــــر نسبت به خوب بودن و خوب فکر کردن هستیم .راستی چرا جرم و جنایت در دو دهه گذشته بسیار بیشتر شده ؟ چرا ذهن وفکر جوانانمون رو در مسیر رویش و خلق آثاری در مسیر جهان آینده با جمعیتی چندین برابر فعلی هدایت نکنیم ؟ بسیار به این نکته توجه داشته باشیم …….. با سپاس فراوان رحیم بصیر