نوبیا گوشی گیمینگ Red Magic خود را معرفی کرد

آن‌طور که به نظر می‌رسد، بازار برای ورود گوشی‌های گیمینگ مناسب است و پس از ریزر و شیائومی این بار کمپانی نوبیا از یک گوشی هوشمند گیمینگ با نام رد مجیک رونمایی کرده که قرار است با قیمت پایه 397 دلاری به بازار عرضه شود.

0

گوشی گیمینگ رد مجیک (Red Magic) شرکت نوبیا از صفحه نمایش 6 اینچی LTPS با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل بهره برده که توسط پوشش یکپارچه NEG Dinorex T2X-1 از آن محافظت شده است.

قاب پشتی گوشی گیمینگ رد مجیک به شکل 6 ضلعی با رده‌های نوری طراحی گردیده که علاوه بر آسان کردن در دست قرار گیری، با سایر گجت‌های حوزه گیمینگ سازگاری بیشتری دارد؛ همچنین در کناره‌های آن شیارهای ریزی تعبیه شده که کار گردش هوا را تسهیل می‌کند.گوشی گیمینگ رد مجیک

هرچند دستگاه‌های گیمینگ بایستی دارنده قدرتمند‌ترین سخت‌افزار موجود باشند، با این حال شرکت نوبیا در گوشی گیمینگ رد مجیک از پردازنده پرچم‌دار سال گذشته کوالکام یعنی اسنپ‌دراگون 835 در کنار 6 و 8 گیگابایت حافظه رم استفاده کرده است.

گوشی گیمینگ رد مجیک در دو نسخه 4 و 128 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد که هر دو مدل دارای قابلیتی به نام GameBoost هستند و با فعال کردن آن، حداکثر قدرت سخت‌افزاری در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.

گوشی گیمینگ Red Magic

دوربین اصلی گوشی گیمینگ رد مجیک دارای سنسور 24 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم f/1.7 است، در حالی که دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی و با لنز زاویه عریض f/2.0 است.

باتری گوشی رد مجیک 3800 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد که از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل دستگاه نسخه 8.1 اندروید Oreo بوده و رابط کاربری آن نیز بر اساس لانچر اختصاصی موسوم Red Magic launcher شکل گرفته است.

گوشی رد مجیک از هفته آینده با قیمت 397 دلاری برای نسخه 68 گیگابایتی و 479 دلاری برای نسخه 128 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.