اپ‌نت: تولید پسورد ایمن با Password Generator Pro

ایجاد فضایی امن در حساب‌های کاربری در دنیای مجازی تنها با استفاده از پسووردهای غیرقابل دسترس امکان‌پذیر است. با داشتن اپلیکیشن Password Generator Pro می‌توانید به پسوردهای یکتا و مطمئن دسترسی داشته باشید. این اپ توسط شرکت Alexander Berezuev برای کاربران اندروید طراحی شده است.

0

در فضای مجازی هر فردی برای ایجاد امنیت و محافظت از اطلاعات شخصی باید برای ورود به حساب کاربری یک رمز یا همان پسوورد داشته باشد. برخی افراد با انتخاب انواع حروف کوچک و بزرگ و یا اعداد برای خودشان کد می‌سازند اما ممکن است بازهم برای افراد سواستفاده‌گر قابل دسترس باشد یا در مواردی دیگر امکان اینکه فردی نتواند برای خود کد انتخاب کند نیز وجود دارد. در این صورت باید از اپلیکیشنی مانند Password Generator Pro استفاده کنید که به صورت خودکار به انتخاب و پیشنهاد انواع پسووردها می‌پردازد.

کافی‌ست بعد از نصب Password Generator Pro صفحه را لمس کرده تا در کمترین زمان ممکن یک کد برایتان ظاهر شود. این کد می‌تواند از حروف یا اعداد و یا تلفیقی از هردو باشد. انتخاب این پسووردها بر اساس الگوریتمی بسیار دقیق است که امکان خطا در آن شامل درصد بسیار پایینی می‌باشد. ویژگی سودمند این اپ اینست که تنظیماتی دارد که طی آن می‌توان نوع کاراکترها را انتخاب نمود. حتی تعداد کاراکترها نیز معیاری قابل تغییر توسط خود کاربران است. این اپ محیطی ساده و زیبا دارد که کار کردن را برای تمام افراد به امری راحت و جذاب تبدیل می‌کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.