آیفون SE 2 اپل بدون جک 3.5 میلی‌متری صدا تا اوایل خرداد ماه از راه می‌رسد

چند روز پیش گزارشی منتشر شد که حکایت از این داشت که نسل بعدی آیفون SE اپل یعنی iPhone SE 2 اپل به زودی از راه خواهد رسید و این خبر خوبی برای طرفداران کوچکترین و ارزان‌ترین آیفون اپل بود اما حالا گزارش‌های جدیدی نشان می‌دهد که این عاشقان احتمالا باید بدون جک 3.5 میلی‌متری با نسل بعدی آیفون روزگار بگذرانند!

0

بنابر گزارش منتشر شده در وبلاگ ژاپنی Macotakara، گوشی iPhone SE 2 اپل دقیقا در همان ابعاد نسل اول آن یعنی آیفون SE خواهد بود و تنها تفاوت موجود عدم حضور جک 3.5 میلی‌متری صدا خواهد بود. این وبلاگ این ادعا را به نقل از یک سازنده کیس معتبر منتشر کرده که ادعا می‌کند گوشی iPhone SE 2 را از نزدیک دیده است.

اپل آیفون SE را در دوم فروردین ماه 1395 رونمایی کرد و تقریبا یک‌سال بعد نسخه با حافظه داخلی بیشتر آن را معرفی کرد. نسل اول آیفون SE در کنار نسخه شبیه اما بزرگتر آیفون 6S همچنان در خط تولید اپل قرار دارد و هر دو از جک 3.5 میلی‌متری صدا بهره می‌برند. اپل از آیفون 7 به بعد جک 3.5 میلی‌متری صدا را از آیفون حذف کرده و در هیچکدام از آیفون‌های رونمایی شده از آن بهره نبرده است.

آیفون SE اپل

قیمت مناسب و اندازه جمع‌وجور مهمترین مزیت گوشی iPhone SE 2 اپل

ویژگی برتر آیفون SE اپل را می‌توان اندازه واقعا جمع‌وجور و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تر آن دانست که با صفحه‌نمایش 4 اینچی وفادار به نسخه‌های اولیه آیفون و طراحی وام گرفته از آیفون 5 واقعا یک آیفون جمع‌وجور به حساب می‌آید.

اگرچه کنفرانس WWC اپل در خرداد ماه محتمل‌ترین تاریخ برای رونمایی از نسل دوم آیفون SE به نظر می‌رسد اما گزارش منتشر شده در این وبلاگ ژاپنی حکایت از آن دارد که گوشی iPhone SE 2 تا پایان ماه می (دهم خرداد ماه) و پیش از برگزاری کنفرانس WWC رونمایی خواهد شد.

بنابر این گزارش چیپست بکار گرفته شده در نسل جدید آیفون SE از چیپست A9 بکار گرفته شده در آیفون 6S  به چیپست A10 استفاده شده در آیفون 7 ارتقا خواهد یافت و گوشی iPhone SE 2 همچنان با برخورداری از NFC از سیستم پرداخت اپل پی پشتیبانی خواهد کرد. اضافه شدن استاندارد ضدآب و گرد و غبار نیز به نسل جدیدی آیفون SE محتمل به نظر می‌رسد.

اپل هنوز در این خصوص واکنشی نشان نداده و در عین حال با توجه به گزارش‌های منتشر شده حداقل می‌توان انتظار داشت که رونمایی از نسل جدیدی آیفون SE یعنی گوشی iPhone SE 2 حالا دیگر محتمل‌تر و حتی قطعی به نظر می‌رسد.

منبع Macotakara
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.